Nekter å spise...

Bkno6629562

Andre møte med forumet
Flere som har har det sånn eller har hatt det sånn at barna deres nekter å spise? Får i han litt grøt(meget lite) til frokost, lunsh består av brødskive å det er ingen problem,middag har ikke vært nå problem før men nå er jeg glad om jeg får i han to skjeder med mat til kvelds brukte vi spise grøt, nå blir det bare noen ml av vellingflaska. Den drikker vi litt å litt gjennom hele natta.. Jeg vet det er fler tenner på gang (har 5tenner) men aldri opplevd mat-streik..han er glad å pigg ellers.. Mammahjertet har det ikke nå godt når han ikke får i seg maten han burde ha..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg setter på babyJack intro på youtube på paden og plasserer den forann han på kjøkkenbordet. Eneste måte å få han til å spise på :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Mi var sånn før den ene tanna kom gjennom. Brødskive var det eneste som blei godtatt, sikkert pga det klødde. Så det gikk mange brødskiver den perioden. Veksla mellom leverpostei og forskjellige moste frukter som pålegg, så det blei variasjon. :)
Alt mat som måtte mates med skje var jeg heldig om jeg fikk i hu 4-5 skjeer over en halvtime(vanligvis kommer ikke maten fort nok). :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde også en sånn periode. Er fortsatt ikke klok på hvorfor han ikke ville ha i den perioden, men det gikk i allefall over av seg selv. Så lenge han er i godt humør som du sier så har han det nok topp likevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi måtte kutte ut morgengrøten, gir ofte eggerøre og litt brød i stedet. Spiser nå godt med grøt til kvelden igjen. Matlyst varierer jo, men de blir lei av det samme hver dag, så vi prøver å variere litt. Nå får han stort sett det vi spiser også, spiser mye mer hvis han spiser med oss, og får samme mat.
 
Mi blir sånn når hun har vært syk. Kan gå 1-2 uker Før hun spiser normalt igjen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp