Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan være derfor, men det rare er at hun har sovnet i den lett tidligere, dette skjedde plutselig.Har samme vogn, og jeg har lagt ei lita syne under henne, og da sovner hun med en gang. Er nok vandt til den myke bag-madrassen![]()
Hm.. Hvis min lille ikke vil sove i vogna pleier jeg å sette henne litt opp - da sovner hun helt garantert på få min., og så senker jeg ryggen igjenJa, det kan være derfor, men det rare er at hun har sovnet i den lett tidligere, dette skjedde plutselig.
Jeg vet at man får kjøpt sånne underlagsgreier også, kanskje det hadde vært noeKan jo ikke ha det sånn
Ja, det er jo ganske varmt og fuktig - ekkelt vær! Har ikke prøvd å sette henne opp, men hun vil helst følge med på ting. Hun sovnet i vognen i går, i fem minutter, før hun våknet.. frustrerende. Men kan det være verdt å kjøpe sånn underlag? Som gjør det mykere?Hm.. Hvis min lille ikke vil sove i vogna pleier jeg å sette henne litt opp - da sovner hun helt garantert på få min., og så senker jeg ryggen igjenhar bare gjort det uten dyne under da, ellers får jeg ikke festet selene. Men så har det heller ikke vært et problem å få henne til å sovne når hun ligger på dyna. Eneste når det har vært veldig varmt har jeg droppet den, og da kan det ta litt tid før hun sovner, så ds hever jeg ryggen noen cm
![]()
Det tror like godt kan være alderen som vognaJa, det er jo ganske varmt og fuktig - ekkelt vær! Har ikke prøvd å sette henne opp, men hun vil helst følge med på ting. Hun sovnet i vognen i går, i fem minutter, før hun våknet.. frustrerende. Men kan det være verdt å kjøpe sånn underlag? Som gjør det mykere?
Ja, det kan være noe i det altså. Hun her har begynt å våkne midt på natten og tro at hun skal stå opp, frustrerende. Og sliter med å legge henne om kvelden. Det koster vel rundt 400 krDet tror like godt kan være alderen som vognamin lille er veldig sånn på natta, så jeg snakket litt med hs om det, og hun sa at det var pga stor utvikling i alderen rundt 8mnd, og at det dermed ofte ble urolig søvn. Jenta vår har plutselig funnet ut at hun skal øve på å sette seg opp midt på natta i det siste
men det er jo verdt å prøve, om det ikke er veldig dyrt
![]()
Her og. I natt (hennes natt) våknet hun kl 20 og var helt klar for en ny dag. Lo og hadde det supergøy i senga (sånn er hun særs sjelden ellers for tiden - typisk!) og sovnet ikke før 22.30! Prøvde alt, men hun var lys våken.. 400kr er ikke ille om det funker.. Men det vet man jo ikke før man har prøvdJa, det kan være noe i det altså. Hun her har begynt å våkne midt på natten og tro at hun skal stå opp, frustrerende. Og sliter med å legge henne om kvelden. Det koster vel rundt 400 kr![]()
Ja, man blir jo skikkelig frustrert..!Her og. I natt (hennes natt) våknet hun kl 20 og var helt klar for en ny dag. Lo og hadde det supergøy i senga (sånn er hun særs sjelden ellers for tiden - typisk!) og sovnet ikke før 22.30! Prøvde alt, men hun var lys våken.. 400kr er ikke ille om det funker.. Men det vet man jo ikke før man har prøvdforferdelig frustrerende når de ikke vil sove!