Neivel!

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Er det virkelig ingen her inne som har to min til å svare på meg ang flere valg på avstemning?? Jeg vil veldig gjerne få fiksa det jeg har laga..

Sorry for mitt utbrudd.. Kan vel skylde på PMS akkurat nå[8D] Fikk fiksa det nå..

ORIGINAL: Lissyjane

Ehm..Hæ? Hva avstemming[8|]

Når du lager en ny poll, så ved siden av emne-feltet, er det en boks du kan huke av for å tillate flere alternativer.

[:)]Leste den,men siden jeg seriøst ikke har peiling kunne jeg ikke svare . Sorry.

ORIGINAL: Lissyjane

Ehm..Hæ? Hva avstemming[8|]

Den ang julegodis.. Jeg har sett flere poll'r som man har lagt til flere valg etter at man har lagt den ut.. Jeg vil legge til flere valg på min...

ORIGINAL: *Meya*

Når du lager en ny poll, så ved siden av emne-feltet, er det en boks du kan huke av for å tillate flere alternativer.

Det vet jeg jo, men jeg vil legge til flere valg nå...

ORIGINAL: lmk88

ORIGINAL: *Meya*

Det vet jeg jo, men jeg vil legge til flere valg nå...

Ja, kan du ikke bare trykke "edit" og så redigere den da? Får vel opp de samme alternativene da også.

Jeg er desverre sånn at jeg skjelden husker sånt fra gang til gang, jeg må gjøre det for å huske hvordan, og jeg gidder ikke lage en poll akkurat nå liksom.[8D]

Back
Topp