Neineineineineinei

Hatt samleie i det siste eller noen annen aktivitet / tunge løft som kan ha gitt en sprekk i blodkarrene der nede?
Er mest sannsynlig helt ufarlig, men det er fint du klarer å ta det med ro :)
Håper du får se et bankende hjerte på mandag :)
Om du skulle få ferskt blod, smerter og se klumper i blodet må du ringe tilbake til legevakten så de kan ta deg inn å ta en sjekk :)

Hatt samleie i det siste eller noen annen aktivitet / tunge løft som kan ha gitt en sprekk i blodkarrene der nede?
Er mest sannsynlig helt ufarlig, men det er fint du klarer å ta det med ro :)
Håper du får se et bankende hjerte på mandag :)
Om du skulle få ferskt blod, smerter og se klumper i blodet må du ringe tilbake til legevakten så de kan ta deg inn å ta en sjekk :)
Ingen samleie eller tunge løft :(

Foreløpig klamrer jeg meg til at det er helt ufarlig tusen takk ❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje det er nok at du nyser eller ler hardt?
Hvem vet med en gravid kropp , håper alt er fint med den lille :)

Kanskje det er nok at du nyser eller ler hardt?
Hvem vet med en gravid kropp , håper alt er fint med den lille :)
Der sier du noe!! Jeg nyser veldig hardt pga støvallergi! Og i det siste har det blitt veldig plagsomt! Takk snill❤️❤️❤️ det er helt klart noe jeg skal ta opp med legen!

Stor klem og satser på at det går bra. Legen min sa det var vanlig å ha småblødninger i første trimester. Hadde selv en liten blødning på mandag men det stoppet og da satser vi på at det bare var ett blokar. Stor klem

Jeg blødde masse da jeg gikk med Even.... Et helt bind fullt på null tid. Var vel også rundt 8 uker da... D gikk helt fint, for nå ha jeg en frisk 2,5-åring her ;) krysser fingrene for deg!

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk jenter <3 det er en trøst å høre om andre som har opplevd det samme og at det har gått bra :) dere er alle gantastiske <3

Håper alt går fint! Skummelt når det blør, men det er veldig vanlig i første trimester. Forrige gang blødde jeg i uke 6. Den gang tror jeg det kom av såre slimhinner pga mye opphold i aircondition. Alt gikk bra. Da var det snakk om blodig utflod. Om du er veldig nervøs, kan du jo prøve å få UL et eller annet sted, evt få noen til å høre etter hjertelyd.

Huff å huff! Men det går nok kjempe fint ❤ krysser fingre for at spira holder seg fast ❤

Hvordan går det med dag og den lille? :)

Kvalm kan jo være et godt tegn sant? :) Ikke omgangssyken i nærheten av deg?
Hatt noen mer blødning, vært hos lege? :)

Kvalm kan jo være et godt tegn sant? :) Ikke omgangssyken i nærheten av deg?
Hatt noen mer blødning, vært hos lege? :)
Nope ikke noe omgangssyke!:) er nok et godt tegn og det er veldig velkommen :D

Hehe det er en bra måte å se det på ;)

Blødde du litt hver dag eller i ny og ne?
Blødd litt hver dag også kom det helt ann på hvor mye jeg beveget meg! Men etter jeg begynte på blod fortynnende virker det som om jeg har begynt å blø mye mer...

Blødd litt hver dag også kom det helt ann på hvor mye jeg beveget meg! Men etter jeg begynte på blod fortynnende virker det som om jeg har begynt å blø mye mer...
Huff, no dritt å blø.. Blir så bekymret.. Begynte å blø i går :/

Uff ja det kjemner jeg godt til men ta kontakt med legen din og uttrykk bekymringen og be om en ul :)

Back
Topp