Det skulle jo gå bra denne gangen gikk på badet i stad og så jeg hadde litt blodig utflod i trusa og fikk panikk og det kom enda litt mer lyse rosa utflod på papiret. Tørket meg igjen og da kom det ikke noe mer heldigvis. Men det kan ikke gå galt nå det må gå bra!! Jeg et jo over 8 uker!! Nå er jeg så ute av meg også på en lørdag er det jo håpløst å få noe hjelp
Oppdatering kl 1430
Det kommer noen små blødninger innimellom etter jeg har vært på toalettet. Men det kommer kun på på papirer og ikke noe i innlegget jeg har lagt i trusa heldigvis. Også er det veldig lite og ikke noe slim så deg er vel fortsatt håp. Nå skal jeg legge meg litt nedpå mens mannen tar med seg frøkna en tur ut kanskje det stopper opp igjen da.
Oppdatering kl 1430
Det kommer noen små blødninger innimellom etter jeg har vært på toalettet. Men det kommer kun på på papirer og ikke noe i innlegget jeg har lagt i trusa heldigvis. Også er det veldig lite og ikke noe slim så deg er vel fortsatt håp. Nå skal jeg legge meg litt nedpå mens mannen tar med seg frøkna en tur ut kanskje det stopper opp igjen da.
Last edited: