Neineineineineinei

Hope90

Pergo baby??
VIP
Det skulle jo gå bra denne gangen :( gikk på badet i stad og så jeg hadde litt blodig utflod i trusa og fikk panikk og det kom enda litt mer lyse rosa utflod på papiret. Tørket meg igjen og da kom det ikke noe mer heldigvis. Men det kan ikke gå galt nå:( det må gå bra!! Jeg et jo over 8 uker!! Nå er jeg så ute av meg også på en lørdag er det jo håpløst å få noe hjelp

Oppdatering kl 1430
Det kommer noen små blødninger innimellom etter jeg har vært på toalettet. Men det kommer kun på på papirer og ikke noe i innlegget jeg har lagt i trusa heldigvis. Også er det veldig lite og ikke noe slim så deg er vel fortsatt håp. Nå skal jeg legge meg litt nedpå mens mannen tar med seg frøkna en tur ut:) kanskje det stopper opp igjen da.

Last edited:
Uffuff... Skjønner det er ekkelt. Men det er ingen grunn til at det ikke kan gå bra. Mange som opplever små og store blødninger i starten uten at de mister spira. Ei venninne av nevnte begynte å skikkelig blø i uke 12 (rett etter hun fortalte det til familien), og ca 28 uker senere fikk hun en helt frisk og fin sønn! :-)

krysser fingrene for deg i dag <3

Appen <3

Krysser alt jeg har for at det bare er noe uskyldig..
Men skjønner redselen..
Sender en klem og håper på det beste<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, jeg skjønner godt at du blir bekymret, men husk på at alt er mer blodrikt under et svangerskap, så det er sannsynligvis et lite blodkar som har sprukket. Det va positivt at det var rosa og ikke brunt, og så lenge du ikke får smerter eller store blødninger så tror jeg du bare skal ta det med ro:) sender deg en klem<3

Håper virkelig at det går bra:) når jeg var gravid sist hadde jeg små blødninger de 3 første mnd. Og det gikk helt fint;) skal tenke på deg og håper det går bra;)

Søte deg dette kommer til å gå bra, jeg har hatt farget utflod to ganger denne gangen, men spirene har deg bra :) Kan du ikke dra på legevakten å be om henvisning til ul til mandag?

Jeg har troa på deg og spira :)

Skjønner veldig godt at du er redd :( Men som nevnt over her - det trenger ikke å bety noe farlig. Krysser alt jeg har for at det bare er en uskyldig blødning.

Krysser alt jeg har for at det går bra med deg og sprien!! Er nok bare en uskyldig blødning ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff, skjønner at du ble redd. Men husk på alle som blør og ender opp med en sprellemann av en baby - håper virkelig du er en av dem :D
Håper du snart dår se et bankense hjerte på ultralyd :)

Dette skal gå bra:):) håper og tror at dette er normalt og at spiren har det bra :) ring legevakta og hør om du evt kan få ul nå eller på mandag?

Min lokale legevakt har ultralydmaskin. Så kan være din har og :-)

Appen <3

Det er ikke uvanlig med litt blod i starten. Jeg hadde det forrige svangerskap og eu venninne har hatt det to ganger hittil i sitt svangerskap, hun er 12 uker :-) krysser fingrene for deg!!

Tusen takk for alle snille ord det gir meg håp om at det skal gå bra :)

Jeg snakket med legevakten her jeg bor. De har ikke noe ul apparat, de beklaget også over at det ikke var noe de kunne gjøre i dette øyeblikket. Men om det skulle bli værre fikk jeg beskjed om å ringe til Tønsberg da kunne det hende jeg jeg fikk lov å komme inn å ta en innvendig ul oppe på føden pga historien min. Foreløpig går det bra og det er ikke blitt noe mer blødninger heller ei når jeg har vært på toalettet. Så jeg krysser alt jegvhar for at det skal fortsette slik .

Får håpe spiren sitter fast der inne, og at blødningen din er forbigående. Man kan jo ha en blødning i ny å ned. Jeg hadde det i uke 32 med en av mine, men han kom ut i uke 41 og var 4810 gr og 55 cm på strømpelesten :) Krysser fingrene for deg...vi vil ha deg her inne hos oss...du er jo "fast inventar" her nå ;) <3

Får håpe spiren sitter fast der inne, og at blødningen din er forbigående. Man kan jo ha en blødning i ny å ned. Jeg hadde det i uke 32 med en av mine, men han kom ut i uke 41 og var 4810 gr og 55 cm på strømpelesten :) Krysser fingrene for deg...vi vil ha deg her inne hos oss...du er jo "fast inventar" her nå ;) <3
Tusen takk :) foreløpig har det ikke kommet noe mer. Så jeg krysser fingerne for at det fortsette slik! Og at vi får se et bankende hjerte til mandag:) nå blir jeg kun liggende på sofaen frem til jeg får kommet til legen og en ul !

Krysser fingrene for deg, og håper det bare er noe ufarlig! Dette må bare gå bra, du fortjener det så <3

Åh jeg skjønner frustrasjonen din :-(:-( men har du hatt smerter ??
Dette satser vi på at bare er uskyldig blødning !!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjære søte deg! ♥

Dette skal gå bra. Jeg skjønner at du blir bekymret, men siden det kom såpass lite, og det har stoppet nå, så er dette sikkert helt ufarlig!

God klem fra meg ♥♥

Åh jeg skjønner frustrasjonen din :-(:-( men har du hatt smerter ??
Dette satser vi på at bare er uskyldig blødning !!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Nei ingen smerter så langt kun luft. Så det er vel en god ting :) tusen takk❤️

Back
Topp