neineinei!!!

siwro

Gift med forumet
Hva skjer da[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

jeg har begynt å blø nå nettopp

jeg har hatt slik kløe heeelt innvendig...å nå......blør jeg

Hvorfor nå???? allerede......... det er jo aaaltfor tidlig jo....hadde jo inseminering på tirsdag jo

faen og!!!!!sitter bare å sjelver[:(][:(][:(] puppan er kjempeømme...noe anderledes i eggstokken enn normalt...uff dette er ikke gøy[:(]

det virket rart da. Jeg hadde ringt for å få en orntlig svar. Lykke til. Går nok bra skal du se

klinikken svarer jo ikke nå da..ringte engang i 4 tiden t.o.m. så da svarer di ikke...

hadde litt i trusa og litt på papiret....

ja egget hadde jo ikke løsnet engang på tirsdag, men det kom til å skje ganske snart sa di....

Er det ikke bare rester fra uttaket da, og at det har ikke kommet før nå. Ikke engste deg før du vet noe. Hvis det bre er litt så er det sikkert ikke noe

skal man blø når egget løsner da??

jeg hadde litt blod etter insemineringa...bare første gang jeg tørka meg på do...

nei og nei

du må ikke ta det så tungt ennå.

det kan være egløsningen som er årsaken til dette. jeg pleier å få pittelitt før egget løsner,
og det kan være så enkelt som det at du er gravid, i ogmed at du hadde en annen følelse i puppene og eggstokkene, ikke engste deg snuppa dette skal gå bra.har du noen andre symptomer?

jeg sender deg en stor klem

Håper det er en helt ufarlig blødning.
Siden du blødde litt etter insemineringen, kan det hende at det er rester etter den blødningen??

Håper du får kontakt med klinikken i morgen.

Lykke til.

lurer meg på.....du skjønner det at noen ganger når jeg har hatt eggløsning så har jeg også begynt og blø rett før og rett etter, både mye og lite blod, så jeg håper dette bare da er at egget har løsnet og befruktet seg og er på vei til og grave seg inn [:)]

ORIGINAL: snuppis!

Det hørtes litt rart ut at du blør allerede [&o] *krysser fingra*

takk jenter...blir jo redd med engang man ser blod...jeg skal likavell ringe klinikken i ringetiden og spørre dem..
hadde onsdagen noe slimgreier midt på dagen når jeg tørka meg, men det var bare den ene gangen og i går da blod...

hvordan er du i dag?

har det bedret seg over natten?

for at jeg tror dette går bra

har ikke blødd i dag....fåråløbi allefall.. skal ringe klinikken når di åpner tlf..

det er bra at du ikke blør mer, tror det ordener seg jeg[;)]

bra at du ikke blør mer, det må jo være veldig pos :D sender deg en klem

mmmm håper det...prata md unn..hun sa det kunne komme av ingrepet eller at vi hadde sex dagen før, at det var sårt enda der... smertene jeg hadde etter beh.var sikkert egget som løsna eller noe i sæden som gjorde det....

ååååå så spennende å følge med deg videre suppa[;)]

hehe ja det synes jeg og...kan det være festeblødning eller??(jaja lov å håpe)[:D]

takk for det du[:D]

Back
Topp