neimen hei dere:)

mamseen

Elsker forumet
hvordan står det til her i gården da?? har vel ikke vært her inne på..... ja..... år og dag:)

liten oppdatering herfra:) : Martin vokser og gror:) trives kjempebra i barnehagen, har muligens et lite stammeproblem, men har kontakta pptjenesten, så da er det snart under utredning:)

Jørgen stortrives på skolen (2 klasse nå) litt startproblemer, men har kommet godt i gang nå:)

meg: har også begynt på skolen:) skal bli helsefagarbeider om ca 1.5 år:) jeg sliter meg galleproblemer om dagen, men jobber med å få det operert snart:) det positivet med det er at jeg har gått ned 14 kg nå:) kjempefornøyd med det, hadde det bare ikke værtså utrolig vondt:)

så hva skjer med dere da damer??

Hei, ja - det var jammen lenge siden!![:D]

Tja - hvar skjer her, da? Hverdagsliv akkurat nå..
John Ruben begynte i barnehagen i August, har gått fullt fram til nå, men nå blir det litt forandring av diverse årsaker - beholder plassen, men bruker nok ikke alt  hele tia[;)]

Anna Naomi trives hjemme med mamma, eller på besøk hos Besto, eller ute blandt andre.
Hun har bare hatt to dager i barnehage da JR var på sykehuset med lungebetennelse tidligere i høst.

Heisann!
Det var jammen lenge siden, ja...
Her går det unna om dagen, Alexander stortrives i barnehagen og har i løpet av sommeren blitt en ivrig bueskytter, som mamma'n sin[:D]
Hverdagen min er fylt med mamma-rollen, jobb og ett assortert utvalg av hobbyer, og gammelt håndverk (som fio så fint kalte det i en annen tråd her). Stor koser meg! I tillegg så er jeg litt på dater'n om dagen (har vel egentlig vært det m samme fyr'n siden juni nå... Så det kan vel hende det egentlig kalles noe annet, men...) Har det hvertfall helt topp om dagen[:D]

så koselig å høre fra dere igjen:) har savna dere litt:) Vibeke; man kaller det det man vil:) jeg har også begynt litt igjen med en:) men vi erbare venner med fordeler:) veldig greit syntes jeg:)

Ikke sant...
Navnet skjemmer ingen, så lenge en har det bra og koser seg, så er vel det det viktigste[:D]

Back
Topp