Neil Patrick Harris

Gollemor

Forumet er livet
VIP

Og jeg liker stort sett ikke blonde, blåøyde og glætte menn, men han er herlig!
Og dønn homo selvsagt.

ER han homo, eller er han bare "homo"..?

ORIGINAL: Froskegele

Så akkurat på Ellen at han viste bilde av familien sin. Han og guttekjæresten, og deres to tvillingbabyer (sperm fra begge to inni ei surrogatmor, og vips!)
[:)]
Når jeg har sett ham i How I met your mother, har jeg ALDRI tenkt han kunne være homofil[:D] Men god skuespiller da[:)]

ORIGINAL: Gollemor

Så akkurat på Ellen at han viste bilde av familien sin. Han og guttekjæresten, og deres to tvillingbabyer (sperm fra begge to inni ei surrogatmor, og vips!)
Når jeg har sett ham i How I met your mother, har jeg ALDRI tenkt han kunne være homofil[:D] Men god skuespiller da[:)]

Ja nå når jeg tenkte meg om mente jeg å huske at jeg hadde vært borti noe sånt.. [:D]

[:D][:D][:D] Han er drit kjekk[:D][:D]
Og ja han er homofil 100% sammen med en mann og de har barn sammen.

I serien How i met you mother spiller han det totalt motsatte av seg selv![8D]
God skuespiller også er han flink til og synge.
ORIGINAL: Gollemor

Diggern!! Så også på Ellen-show idag. Han er både søt, kjekk morsom og en god skuespiller. :)

Back
Topp