NEIIIIIIIII

hønepønemor

Gift med forumet
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] kjøpte ny sølvsnor til Bergens bunaden min og øredobber som tilsammen kostet 1200kr (har  mistet i flyttelass det jeg hadde fra før), jeg stresset rundt i alle gullsmedene i byn i flere timer for å finne de øredobbene jeg var ute etter. GJETT om jeg har klart å miste de da pluss snoren[:(][:(][:(][:(][:(][:(] har kjøpt meg ny bunadskjorte også som kom til den nette sum av 1400kr, for denne 17mai, skulle bunaden endelig bli tatt i bruk igjen, og jeg har gledet meg til dette siden jeg har kjøpt bunad til gutten min også, og no får jeg ikke gått med den at jeg kan være så dum å miste det...[:(][:(][:(][:(][:(] ååååå, er så frustert no[:(][:(][:(][:(]

uff stakkars! håper det hjelper og sove på det, så kommer du sikkert på hvor du har lagt det!

Jeg kjøpte det i dag og hadde bare en pose og en veske pluss vognen når jeg kom hjem, har leitet gjennom alt, it's gone[:(]

ORIGINAL: hønepønemor

Jeg kjøpte det i dag og hadde bare en pose og en veske pluss vognen når jeg kom hjem, har leitet gjennom alt, it's gone[:(]

har du ikke lomme på vognen du kanskje har lagt det i??

håper du finner det[:)]

ORIGINAL: ~Krissie~

Å nei, så utrolig kjedelig [&o] Håper viskelig at det kommer til rette på et eller annet vis!

Takk[:)], jeg skal etterlyse i mrg, på de stedene jeg har vært, til busselskap osv, huff håper noen har funnet det, og at jeg får det tilbake i god behold, kan jo håpe[&o]

så du det jeg skrev over her eller?

Takk for tippset, men har sjekket alle lommer ja[:(] har sjekket overalt, eg håper noen har levert det til bussjåfør, ev politistasjon, ev ligger igjen i en butikk jeg var i etter gullsmeden, skal høre med han også for sikkerhetskyld, selv om jeg vet jeg hadde med meg sølvet, når jeg gikk derfra..ååå, håper virkelig det kommer tilrette, er ett stk hysterisk kvinnfolk no

Back
Topp