Neiiii....

malone

Gift med forumet
Nå gir jeg snart opp, reiser til syden med eller uten mann. Må ha sol og varme og bli kvitt alt av bakterier.
'
Nå har barna vært syke på omgang konstant de siste 2 mnd. Jeg hadde omgangssyke forrige helg, helt slått ut med influensa denne helgen. Nesten frisk, så skulle bruke denne dagen på å slappe av.

Så ringer bhg og mini har høy feber. FAAEN.........Banner aldri, men nå begynner jeg å bli temmelig lei.

Ja da, veit det er sånn å ha barn, men er allikevel drit lei om dagen. (egentilg alt utenom barna).

Jeg hadde tatt med meg de små og reist en uke til varmere strøk[:D]

Nå er jeg ikke redd for å ta med meg barna jorden rundt alene om jeg må da

Masse god bedring til deg og dine søte små!

masse god bedring tl deg og dine :( slitsomt å være syk selv med 2 små!!

God betring!!! Håper de alle snart er friske att!!

Jeg kan bli med deg til sydenland[:D]

ORIGINAL: Superteam

masse god bedring tl deg og dine :( slitsomt å være syk selv med 2 små!!

Ja, skulle jammen bare pakket og dratt til varmere strøk, har sitti å drømt litt nå. ER jo ikke så dyrt det her da

http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/playa-del-ingles/ifa-continental/?season=vinter-10-11

Vi drar a bønna.

Jeg ville dratt [:)][:)] Så lenge man har råd og mulighet er det jo ikke nå problem [:D] Evt. få med deg en venninne [:D]

God bedring til alle!

Hadde reist vi, om det ikke hadde vært for at vi skal kjøpe hus nå [:)]

God bedring til alle sammen!! [;)]

Ja, det er jo de pengene da. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg dratt i går....

I år så går alle ferie pengene til 5 uker i Thailand i jan 2012, så vi sparere litt nå til sommerferien, så vi kan finne på noe da også.

Kravstor eller[8|].

Uff så slitsomt da! Håper dere snart har hatt deres del nå, og holder dere friske fremover!

Back
Topp