Neii!! Nå tror jeg det går galt her også! :'( *Oppdatert 2 ganger*

Haha, okai da. Men jeg må nok begynne å tilpasse meg litt mer etterhvert. Aldri vært gravid før, vet ikke når nok egentlig burde være nok ;) Men ta vare på deg selv, ring legen hvis du ikke roer deg til i morgen så kan du høre hva du skal gjøre. Forsikre deg om at lille smula di lever godt i varmen der inne. 1 av 4 som føder har blødninger tidlig i svangerskapet så håper og tror det ordner seg for deg vennen!

Mozzarella skrev:
Haha, okai da. Men jeg må nok begynne å tilpasse meg litt mer etterhvert. Aldri vært gravid før, vet ikke når nok egentlig burde være nok ;) Men ta vare på deg selv, ring legen hvis du ikke roer deg til i morgen så kan du høre hva du skal gjøre. Forsikre deg om at lille smula di lever godt i varmen der inne. 1 av 4 som føder har blødninger tidlig i svangerskapet så håper og tror det ordner seg for deg vennen!

Takk <3 Håper det er bare litt hvile jeg trenger :)

uff dag,  jeg skjønner du er bekymret!
Men om det er en trøst hadde jeg flere blødninger med nr 1 og han er frisk som en fisk nå!

Sender deg masse varme tanker og krysser fingrene for at det går bra!

*Undercover* skrev:
uff dag,  jeg skjønner du er bekymret!
Men om det er en trøst hadde jeg flere blødninger med nr 1 og han er frisk som en fisk nå!

Sender deg masse varme tanker og krysser fingrene for at det går bra!

Tusen takk :) Sånne ord hjelper veldig på psyken :)

Lykke til, håper det ikke er noe farlig!
Krysser fingra for at spiren klorer seg fast =)

Neinei!! Du får ikke miste!! Krysser alt for deg!!

Det går nok bra skal du se:) Er ikke flere som skal forlate dette forumet:) Og heller ikke du :) Krysser alt jeg har av fingrer og tær på at du forblir her inne :)

Huff så kjedelig med disse blødningene, jeg har blødd litt frem og tilbake i 3 uker med litt pain i magen og spirea mi er der enda, så jeg håper det er slik for deg også. :)

Jeg håper du har tenkt deg til legen nå og få en liten kontroll???

De aller fleste leger henviser rett til gyn og ultralyd i slike tilfeller!

Ønsker deg ihvertfall masse lykke til og du, be om hjelp, du kan ikke gå i mange dager å ikke vite hva som skjer...da kommer du til å klikke stakkars!

Leste på FS hva som har skjedd med deg :( Felte noen tårer, for var jo ikke sånn det skulle gå!

STOR klem til deg <3

Back
Topp