Neii!! Nå tror jeg det går galt her også! :'( *Oppdatert 2 ganger*

Honningblomsten

Forumet er livet
Åh, nå er jeg så lei meg at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har hatt skikkelig murringer både i går og i dag, og nå når jeg var på do, så var det rosa utflod på bindet. Så stakk jeg en q-tips inn, å den kom ut rosa! Definitivt blod :( Hva tror dere? Å hva skal jeg gjøre?
Jeg blødde ingenting med førstemann, så dette kjennes så utrygt! :(

Oppdatering:
Det er visst fortsatt ikke helt blodfritt, men mye mindre enn det var.. Det synes nesten ikke.. Tar det som er godt tegn. Men tør ikke juble helt enda! Skal ringe å mase om tidlig ultralyd i morgen. Skulle egentlig fått det snart uansett pga medisinene mine, men legen min er så utroolig treg!!

Oppdatering nr 2:
Våknet i dag, og da hadde jeg blødd mere :( Ikke mye.. Bare noen dråper.. Men jeg er fortsatt veldig redd :( Skikkelig redd for at jeg må gå lenge med denne usikkerheten..

det er ikke sikkert det er så alvorlig! Det er mange små blodkar i livmora og det skal ikke mye til før ett av de sprekker! Visst ikke det gir seg til i morgen tidlig kan du jo ta en telefon til legen å få det sjekka, men ikke ta sorgene på forskudd! Lykke til! Klem

Ventejente85 skrev:
det er ikke sikkert det er så alvorlig! Det er mange små blodkar i livmora og det skal ikke mye til før ett av de sprekker! Visst ikke det gir seg til i morgen tidlig kan du jo ta en telefon til legen å få det sjekka, men ikke ta sorgene på forskudd! Lykke til! Klem

Takk! Uff, hater å gå sånn å ikke vite :(
Håper det er bare et blodkar! Men jeg har en dårlig følelse.. Siden jeg har hatt sterkere murringer enn jeg pleier i dag og i går :(

Signerer Ventejene85 og sender deg en stooor klem. Du får ikke lov til å forlate oss.

Jeg hadde også sterke murringer når jeg hadde en blødning.. Antaglig livmora som vokser litt fort.. :) Kontakt legen i morra og få de til å ta blodprøve hvis du er usikker.. Stooor klem til deg

Det kommer ikke noe blod ut foreløpig.. Det er bare når jeg stikker inn en q-tips at det er blod på den.. Hmm.. Håper det er et godt tegn, og at det ikke kommer ut noe blod

Skjønner så godt at du er bekymret, men det er faktisk mest sannsynlig at alt er i orden. Det er ikke uvanlig å blø litt under svangerskapet. Hadde lyserosa utflod selv for 3-4 uker siden, men har ikke vært noe etter det.

Krysser fingre for at alt er i orden.

Ingunn C. skrev:
Skjønner så godt at du er bekymret, men det er faktisk mest sannsynlig at alt er i orden. Det er ikke uvanlig å blø litt under svangerskapet. Hadde lyserosa utflod selv for 3-4 uker siden, men har ikke vært noe etter det.

Krysser fingre for at alt er i orden.

Takk! Det var beroligende å høre. Håper du har rett :)

Jeg kan ha sånn lyserosa utflod etter sex.. Skjønner du bekymrer deg :( Men vi satser på at det går bra, gjør vi ikke?! ;-)

Knerten* skrev:
Jeg kan ha sånn lyserosa utflod etter sex.. Skjønner du bekymrer deg :( Men vi satser på at det går bra, gjør vi ikke?! ;-)

Jeg har ikke hatt sex de siste dagene, så det kan ikke være det :(
Håper veldig på at jeg er en av de heldige :)

Det håper jeg også :-) Koselig å ha deg her vett!

Sjansen for at det ikke er noe er stor. Vet det er mange som blør litt når de egentlig skulle hatt mens, blodoppsamling o.l. Men de sier jo at man alltid skal kontakte legen :)

"Dersom blødningen er kortvarig og liten uten andre symptomer, er det ikke uvanlig å se det an et par dager før legebesøk. Den gravide skal naturligvis ta kontakt dersom situasjonen endrer seg."

Jeg håper det ordner seg for deg, høres jo ut som alt er i orden utenom en bitteliten blødning. Mensenmurringene hadde jeg også i flere dager og den var mye sterkere enn de vanlige smertene jeg hadde før jeg ble gravid! Så skjønner jo at du blir redd, alle ville blitt det. Vet det er mange fra de andre forumene som har hatt blødninger uten at det har vært noe :) Krysser fingrene for deg! Du må bli her med oss! :)

Åh, jeg kom på at det begynte etter at jeg hadde løftet noen kjempe tunge poser! :O Kanskje det er derfor :( Håper ikke det har tatt knekken på stakkars lille smula mi :(

Sist jeg var gravid hadde jeg små blødninger 2-3 ganger. Det var lyst rosa. Og alt gikk bare bra, - tror det var bare små blodkar som sprengtes. Da jeg mistet i forrige svangerskap var det mørkere blod som kom. Vet ikke om det har noen sammenheng.

Håper alt går bra. Klem:))

Åh men kjære, jeg løfter altfor tungt hver dag på jobb. Har ikke tatt løftinga så alvorlig enda :S Kanskje jeg burde gjøre det :/

Ra2: har også intrykk av at hvis det kommer mer mørkt blod er det oftere noe galt enn ferskt blod.

Ra2 skrev:
Sist jeg var gravid hadde jeg små blødninger 2-3 ganger. Det var lyst rosa. Og alt gikk bare bra, - tror det var bare små blodkar som sprengtes. Da jeg mistet i forrige svangerskap var det mørkere blod som kom. Vet ikke om det har noen sammenheng.

Håper alt går bra. Klem:))

Åå, håper det er tilfelle her! Det har ikke kommet mere, men jeg jubler ikke før det har gått noen dager uten at jeg ser noe blod :)

Mozzarella skrev:
Åh men kjære, jeg løfter altfor tungt hver dag på jobb. Har ikke tatt løftinga så alvorlig enda :S Kanskje jeg burde gjøre det :/

Ra2: har også intrykk av at hvis det kommer mer mørkt blod er det oftere noe galt enn ferskt blod.

Men det kan hende det ikke gjør noe for deg, for hvis du er vant til å løfte tungt så går det bra har jeg hørt.. Det er hvis man kjenner at, oi, dette blir for mye for meg, at det visst ikke så bra.. Jeg løfter omtrent aldri noe, så jeg er svak.. :( hehe..

Back
Topp