Honningblomsten
Forumet er livet
Åh, nå er jeg så lei meg at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har hatt skikkelig murringer både i går og i dag, og nå når jeg var på do, så var det rosa utflod på bindet. Så stakk jeg en q-tips inn, å den kom ut rosa! Definitivt blod :( Hva tror dere? Å hva skal jeg gjøre?
Jeg blødde ingenting med førstemann, så dette kjennes så utrygt! :(
Oppdatering:
Det er visst fortsatt ikke helt blodfritt, men mye mindre enn det var.. Det synes nesten ikke.. Tar det som er godt tegn. Men tør ikke juble helt enda! Skal ringe å mase om tidlig ultralyd i morgen. Skulle egentlig fått det snart uansett pga medisinene mine, men legen min er så utroolig treg!!
Oppdatering nr 2:
Våknet i dag, og da hadde jeg blødd mere :( Ikke mye.. Bare noen dråper.. Men jeg er fortsatt veldig redd :( Skikkelig redd for at jeg må gå lenge med denne usikkerheten..
Jeg blødde ingenting med førstemann, så dette kjennes så utrygt! :(
Oppdatering:
Det er visst fortsatt ikke helt blodfritt, men mye mindre enn det var.. Det synes nesten ikke.. Tar det som er godt tegn. Men tør ikke juble helt enda! Skal ringe å mase om tidlig ultralyd i morgen. Skulle egentlig fått det snart uansett pga medisinene mine, men legen min er så utroolig treg!!
Oppdatering nr 2:
Våknet i dag, og da hadde jeg blødd mere :( Ikke mye.. Bare noen dråper.. Men jeg er fortsatt veldig redd :( Skikkelig redd for at jeg må gå lenge med denne usikkerheten..