Neii, brunt på papiret :/ Hva tror dere?

Millitrilli

Blir kjent med forumet
Mistet alle symptomer for 2-3 dager siden og har hatt følelse av at det er "dødt" hvis dere skjønner :/
Og nå kommer kanskje bekreftelsen, brunt slim på papiret nå og litt murringer.
Men jeg hadde siste hcg måling på torsdag 6+6, den var på 31000, og i 5+6 var den på 9800, så det har jo vært stigning..

Har tul på mandag, men det føles som en eeevighet til nå :(
Kjempe lei meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tror dere legevakt kan hjelpe?
Noen med erfaring? Er jo litt rart å gå fra å kaste opp hele dagen med ømme pupper til at alt det bare plutselig blir borte?

Kjip lørdag, sorry, men jeg måtte tenke høyt en plass..
 
forsøk å slappe av. Brunt blod er bare gammelt blod! og at symptomene dine har forsvunnet trenger ikke å bety noe...
 
forsøk å slappe av. Brunt blod er bare gammelt blod! og at symptomene dine har forsvunnet trenger ikke å bety noe...
Takk :) Prøver å slappe av, men det er ikke så lett akkurat nå da..
Nå har jeg lagt meg, så får vi se hva morgendagen bringer! :(
 
Vet det er forferdelig :( har vært igjennom det samme selv. Viste seg at det var liv og røre på ul. Masse lykke til ❤ krysser fingre og tær og håper på det beste!
 
Huff, skjønner at du er urolig. Det minner meg dessverre litt om min SA for noen år siden. Mistet brått alle symptomer i uke 8. Fikk da en sterk intuisjon om at fosteret var dødt. To uker senere i uke 9/10 kom det brunlig utflod på papiret etterfulgt av kraftig blødning dagen etter. Men.. noen gravide har svake symptomer og småblødninger i starten uten at noe er galt - håper det er tilfelle for deg
 
Jeg hadde nettopp brunt i utfloden min når jeg tørket meg. Ikke noe mindre bekymret nå enn jeg har vært de andre gangene. Men hørte et hjerte slå sist på torsdag da jeg var 10+0. Prøver å slappe av, men det er like vanskelig hver gang..
 
Mistet alle symptomer for 2-3 dager siden og har hatt følelse av at det er "dødt" hvis dere skjønner :/
Og nå kommer kanskje bekreftelsen, brunt slim på papiret nå og litt murringer.
Men jeg hadde siste hcg måling på torsdag 6+6, den var på 31000, og i 5+6 var den på 9800, så det har jo vært stigning..

Har tul på mandag, men det føles som en eeevighet til nå :(
Kjempe lei meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tror dere legevakt kan hjelpe?
Noen med erfaring? Er jo litt rart å gå fra å kaste opp hele dagen med ømme pupper til at alt det bare plutselig blir borte?

Kjip lørdag, sorry, men jeg måtte tenke høyt en plass..
Det er jo en kjempebra stigning! Kan godt forstå at mandag føles ekstremt lenge til...!! Har ikke opplevd blødninger eller brun utflod selv, men leswr her inne at mange opplever det og allikevel går det veldig bra med spiren! Og symptomer - flere går jo igjennom et helt halvt svangerskap uten engang å vite at de er gravid, så symptomer er det ikke alle som har...
 
Tusen takk for tilbakemeldingene allesammen! :)
Jeg har sendt snuppa på barnepass så jeg får slappet av idag hvertfall..
Må vel bare vente tåmodig til i morgen 13.30, får ikke noe fasit før da uansett :)
 
Sniker her fra Januargruppa. :) Hadde brunlige blødninger ca 1 uke av og på i uke 6. Ble selvfølgelig bekymra, men fikk ul og der var en liten skatt. Fant ikke hjertet da, men fikk se en sprellende krabat uke 11+3 Er nå i uke 13 og har ikke hatt blødninger siden uke 6/7 :) Det kan gå veldig bra, og det et visst veldig vanlig. Lykke til❤️
 
Håper det går bra i morgen :)
Har hatt blødninger jeg og. Legen sa det var som om jeg skulle hatt mensen. Alt er fint her :)
 
Jeg blør i kveld. Brunt blod. Selv om alt var bra på ultralyd uke 8+4 og uke 9 og jeg hørte hjertelyden sist uke 10 (10+3 idag) så er det forferdelig skummelt :(
 
Hjelper litt å se at andre har opplevd liknende ting og at det går bra for de fleste :-D
Dere skal få oppdatering i morgen, kjenner jeg gruer meg og er foreberedt på det værste..!
Skal sette på en morsom film nå og få tankene over på noe annet ei stund ;)
 
Hjelper litt å se at andre har opplevd liknende ting og at det går bra for de fleste :-D
Dere skal få oppdatering i morgen, kjenner jeg gruer meg og er foreberedt på det værste..!
Skal sette på en morsom film nå og få tankene over på noe annet ei stund ;)

Bridget Jones på tv3 :p
 
Har du vært på tul?
 
Hvordan går det? ❤
Har du vært på tul?
Går det bra?

Heii!
Det går SÅ bra!!! :-D
Vi har sett et hjerte som slo kjempe fint <3
7+3 idag og alt ser fint ut :-D
Så da er det bare å nyte den fine formen mens jeg kan, roe ned og bare nyte ferien rett og slett! :-D
Lege sa at det var vanlig å blø litt i svangerskapet, og han kunne ikke se noe oppsamling av blod, så han trodde ikke det ville bli noe mer :)
Han henviste også til ny tul om 4-5 uker pluss oul om ca 10 uker :-D veldig forståelsesfull og snill :)

Håper alt er fint med alle dere andre :-D
Nå skal vi bare nyte den voksende magen <3 <3
 
Back
Topp