NEI!

namba

Forumet er livet
Frida har omsider lært seg betydningen av ordet nei, og hun liker det absolutt ikke! Oftere enn ikke når vi sier nei til henne begynner hun å sutre eller gråte i noen sekunder. Hun kan ikke fordra å bli fortalt nei. Jeg kjenner meg igjen i den.

Flere som ikke liker å bli fortalt nei?

Ja, snuppa mi kan bli skikkelig fornærma når jeg sier nei til henne. Særlig om hun har funnet en spennede "leke" og jeg tar den fra henne - da blir hun illsint og setter i å skrike. Jenta har litt av et temperament til tider.

Wilma liker heller ikke når vi sier nei til henne...
Da kommer surleppa frem.. hehe
Så hun vet vad det betyder..

Tida sier nei selv.... Lurer på om jeg sier nei ofte [8|] nei nei nei nei nei sier hun!

He he kjenenr igjen den der ja,Robin blir skikkelig furt når vi sier nei til han[:D]

Kristoffer også.. blir rasende han. Etterpå begynner han å flire å riste på hode hehe [:)]

Her skjer en av to ting; hun skyver ut underleppa og sutrer, eller hun gliser og rister på hodet (nå har hun begynt å si neineinei også). Uansett så er hun snart tilbake og gjør det hun nettopp fikk beskjed om å ikke gjøre, så selv om hun vet hva nei betyr så hjelper det ikke noe særlig

ORIGINAL: Tidabæibi sin mamma

Tida sier nei selv.... Lurer på om jeg sier nei ofte [8|] nei nei nei nei nei sier hun!

Hehehe... Sånn var Trym her en periode..[8D][:D]

Han blir skikkelig lei seg og og griner av og til.. Og noen ganger blir han så sint at hele gutten rister..

Maja får verdens største furteleppe og det triller STORE krokodilletårer når hun får et nei.

Vi har fått latterkrampe mange ganger av det, og det hjelper ikke akkurat på humøret hennes, hehe. Men det er så vanskelig å la være!!

Maja får verdens største furteleppe og det triller STORE krokodilletårer når hun får et nei.

Vi har fått latterkrampe mange ganger av det, og det hjelper ikke akkurat på humøret hennes, hehe. Men det er så vanskelig å la være!!

hun HAAAATER det. hvis vi sier nei og hun blir skikkelig sinna. roper hun NEI NEI NEI NEI!!!!!!!! Og rister på hodet. litt av en nøtt hun der[;)]

Solveig blir noen ganger lei seg når vi sier nei! Men som regel så får hun et litt fantete blikk og fortsetter med det hun ikke har lov til! [8D]

Back
Topp