NEI :( :( :(

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Jeg har begynt å spotte! Helt brunt og ikke så mye. Tappen er lukket og fin, men kjenner murringer og det er brunt blod i trusa så jeg må bruke truseinnlegg. Dette er helt forferdelig :( Også er det helg så får ikke sjekket opp i det heller! Noen som har opplevd dette og at det gikk bra? Trenger styrke for å komme meg gjennom helga :(

Jeg har begynt å spotte! Helt brunt og ikke så mye. Tappen er lukket og fin, men kjenner murringer og det er brunt blod i trusa så jeg må bruke truseinnlegg. Dette er helt forferdelig :( Også er det helg så får ikke sjekket opp i det heller! Noen som har opplevd dette og at det gikk bra? Trenger styrke for å komme meg gjennom helga :(

Sniker. Spottet både mellom EL og IKM og i uke 7/8 (også friskt blod), men har en sprell levende gutt :)

Spottet, styrtblødning og blødning av og på gjennom hele første svangerskap med murringer og smerter. Poden er 15 mnd gammel nå :) så det kan gå helt fint. Når jeg mistet ene tvillingen i dette svangerskapet kom det slimete blod, spotting med gammelt blod og koagler. Har hatt en SA og det startet med friskt blod og magesmerter, ikke bare murringer.. krysser fingrene for deg at det er uskyldig [emoji173]

Takk for svar, hyggelig å høre at det endte i noen søte små! Jeg har hatt to spontanaborter som startet med friskt blod. Har i tillegg hatt akkurat det samme som dette tidligere, da var det en tvilling som gikk tidlig til grunne. Så har en følelse av at det kan gå greit, men grusomt å gå rundt og vente :(

Sniker inn hit. Ville bare si at jeg håper alt er bra med spiren din og husk at man skal slutte å ta for mye på tappen etter at man har fått stadfestet graviditet. Synes dersom du er veldig engstelig at du tar kontakt med nærmeste legevakt dersom dette er mulig. Er ikke ålreit å gå over mange dager og være engstelig. Du får i verste fall "skryte" på deg magesmerter dersom de ikke vil ta deg inn. Lykke til :-)

Som regel er det helt normalt, men få det sjekket.
Jeg hadde brunt blod et sv.skap, kun når jeg tørket meg. Jm bare "lo det unna" siden det var så lite, men jeg sto på mitt. Da var det en ufullstendig MA. Og infeksjon i livmor og morkake. Så få det ihvertfall sjekka opp! :)

Sier som Uune over meg at du kan jo få det sjekket bare for å få ro i kroppen :) Men regner med det helt sikkert er bare en normal blødning. Blødde også mye i alle slags farger sist ! Men blødningene var helt uten smerter da :)

Takk for svar. Har blødd 1/10 teskje tilsammen, nå har det sluttet helt. Bare murringer, ingen smerter. Nå har det sluttet helt, er selvsagt mest bekymret for MA. Tenkte jeg skulle prøve å holde hodet kaldt og ta HCG-prøver til uka. Kan bli noen lange dager...

Back
Topp