Nei :(

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet
ring lege vakten? dem tar i mot når det kommer til graviditet og blødning. så får du ultralyd å dem finner ut grunnen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skal litt til å få ul så tidlig hos enkelte leger. Når jeg begynte å blø rundt uke 6 sist fikk jeg beskjed av legen på legevakta at ul fikk jeg ikke for jeg hadde mista og det var ingenting å gjøre med det, men jeg nekta å gå før han ordna det. Det viste seg å være en tvilling som hadde gått til grunne...

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Skal litt til å få ul så tidlig hos enkelte leger. Når jeg begynte å blø rundt uke 6 sist fikk jeg beskjed av legen på legevakta at ul fikk jeg ikke for jeg hadde mista og det var ingenting å gjøre med det, men jeg nekta å gå før han ordna det. Det viste seg å være en tvilling som hadde gått til grunne...

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
det må jeg si er FRYKTEIG dårig..jeg var hos lege vakten og da fikk jeg det

Jeg har heller ikke fått noe hjelp hos legevakten de gangene jeg har mistet... Bare en klapp på skulderen, og "Uff, ja det er vanskelig å være gravid!" Blir så provosesrt av det!!!!

Men, uansett, så krysser jeg alt jeg har for deg, og håper alt går bra. Husk, som de andre her sier, at de fleste småblødninger er ufarlige :)

Synd det er så forskjellig praksis på det der rundt omkring :( Men flott at du får målt hcg iallefall. Masse lykke til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp