Nei :(

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
jeg blør litt og har vonde tak i nedre del av magen :( .. Det er ikke mye, men jeg er så redd .. Orker ikke tanken på å miste igjen ( mista i uke 10 i april) og så igjennom enda en prøve periode. Skulle ønske noen kunne fortalt meg her og nå om jeg mister eller om alt er ok .. Må vel bare prøve å holde ut til legetimen om 1,5 uke. Men synes det er tungt. Tanken på å sitte på jobb å bekymre meg er ikke god..

jeg blør litt og har vonde tak i nedre del av magen :( .. Det er ikke mye, men jeg er så redd .. Orker ikke tanken på å miste igjen ( mista i uke 10 i april) og så igjennom enda en prøve periode. Skulle ønske noen kunne fortalt meg her og nå om jeg mister eller om alt er ok .. Må vel bare prøve å holde ut til legetimen om 1,5 uke. Men synes det er tungt. Tanken på å sitte på jobb å bekymre meg er ikke god..
Det kan være en feste blødning eller det kan være en sa.. Jeg hadde det i mai i uke fem. Det begynte da med lette blødninger og ble veldig mye med koaguleringer.. Var ikke noe tvil, men fikk legetime på dagen, de tok blodprøver og sjekket blodprosenten min. Anbefaler deg å ringe legen i morgen, syns du skal slippe å vente i 1,5 uke.. Krysser fingrene for deg og at det bare er en festeblødning

Klem til deg. Krysser for at det bare er en uskyldig blødning. Men jeg ville også ringt legen og fått en tidligere time, så slipper du å gå i uvisshet så lenge. Hvor langt er du på vei?

Krysser fingrene for at alt går bra! Jeg ville også best om legetime ASAP, så du får målt hcg, og helst etpar ganger!

Takk dere :) vet ikke hvor langt jeg er. Tipper 5-6 uker. Vet ikke om jeg får noe tidligere time. Var veldig stress sist jeg mista med time .. Men kan prøve:)

Masse lykke til! Håper det går bra med dere!

Nei, krysser fingrene mine for deg! Ikke noe kjekt å måtte lure :/

Krysser fingrene :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff... Det verste er nesten ventetiden. Håper du får deg en legetime, og at gode nyheter kommer ut av det hele!

Verste er ventetiden <3 du kan jo stikke innom og ta blodprøver og måle hcg nivået ditt med to dagers mellomrom? Hvis det stiger normalt har det jo gått bra med spiren din :)

Du har krav på å få akutttime hos legen, eller så må du dra på legevakten og få hjelp og evt svar. Ikke gi deg, ikke vent, du har krav på å få komme til lege raskt når det er noe.

Lykke til. Ring og krev en time. I slike tilfeller har mo krav på en hastetime. God klem!

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?

Så koselig at du spør :) .. i går blødde jeg ikke og jeg hadde i grunnen "roet" meg ned litt. Men nå blør jeg litt igjen og har tak i magen. Og da bekymrer jeg meg igjen med en gang .. Det er ikke sikkert tullete, men er nervøs. Lurer på om jeg skal ringe legen i dag å spørre om å få måle hcg et par ganger denne uka. Bare for å slippe å bekymre meg så. Sitter på jobb og tenker jo bare på dette. Lite effektiv ... Trenger jo ikke å være noe, men jeg tenker nok fort det verste.

ring lege vakten? dem tar i mot når det kommer til graviditet og blødning. så får du ultralyd å dem finner ut grunnen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mistet i april i uke 10. Var hos legevakten da. Fikk ikke ultralyd. Bare hcg prøver.

Back
Topp