nei.....

~StolteMamman~

Forelsket i forumet
Var på tidlig ul igår, for å se hvor langt jeg var på vei,
og utelukke sv.utenfor livmora.

Fikk beskjed om at de så noe i livmora, men ikke visste om det levde!!! [:(]

Skal på ul igjen om en uke, og så tok jeg blodprøve som jeg sikkert får svar på til uka....

Trenger mange lykkeønskninger nå, vil ikke forlate dere!!! [:)]
Er så ufattelig trist å tenke på...... 

Heisann!!

De såg noe, og det er vanskelig å se så tidlig!! Jeg lover jeg ikke dikter dette opp. Jeg var ni uker på vei forrige gang, og da måtte han lete lenge. Hadde dette ikke vært privat lege, så tror jeg han hadde bedt meg om å vente en uke! Helt ærlig, det var leeenge han letet!!

Jeg ber deg så inderlig om å komme med en GOD nyhet neste uke!! Trenger ikke å miste flere nå, allerede 4 for mye!!!

Sender deg alle mine lykkeønskninger!!

masse klem!

*masse lykke til*

lykke lykke lykke til!!! krysser fingrene for deg!!!

huff, det var ikke noe gøy..
krysser fingrene for dere[;)]

Ønsker deg all lykke til - håper de ser aktivitet på neste UL

Jeg var på ul nå pga blødning og han fant gulle vårt ganske kjappt, kanskje det kommer ann hvor den ligger lr hvor erfaren og flink legen er å...[8|]

Ønsker deg i vert fall lykke til og håper inndelig det er en spire innei magen din.. [:)][:D][:)]

Huff, jeg også er så redd for å få en beskjed om at ting ikke er som de skal.. Håper virkelig alt går bra med deg.. selv er jeg i irland og er blitt nektet behandling foreløpig fordi jeg ikke skal bo her.. men alt går vel bra tilslutt... med oss alle håper jeg[:)][:)][:)]

Back
Topp