Nei sorry jenter

Lene1986

Forumet er livet
Den der ringtesten funker ikke [8D][:D]

Hvaaaa?? Hvaaaaaa?? Har du vært på UL??

ORIGINAL: Anis

Hehe.. Nei men ringen står helt i ro [8D] Eller så går den liksom i sånne halve sirkler.

Er det noe jeg ikke har fått med meg?? LENEEEEEE er du gravid?????

ORIGINAL: Lene1986

Hehe.. Nei men ringen står helt i ro [8D] Eller så går den liksom i sånne halve sirkler.

Heheheh..skulle ikke du ta deg en tidlig UL du? Mye sikrere det, drit nå i den ringen[8D]

ORIGINAL: *Maik1*

[:D]?

Heheheh..skulle ikke du ta deg en tidlig UL du? Mye sikrere det, drit nå i den ringen[8D]
Hehe.. Jm meinte at det ikke var vits. Alt såg så fint ut. Men frister litt da [8D]

Haha.. Har du ikke fått det med deg? [8D] Henger du ikke på den andre siden? [8D][:D]

Gratulerer!!! [:D][:D]

den kinesiske sier jente på meg - har ikke prøvt ring enda.. Gjorde det sist og da viste den tydelig gutt og det ble det [:)]

Said so[8D]

Gratulerer! [:D]

Hehe.. Jm meinte at det ikke var vits. Alt såg så fint ut. Men frister litt da [8D]

Ta det privat[8D] Jeg har sett lillegutt 3 ganger[:)]

Ta det privat[8D] Jeg har sett lillegutt 3 ganger[:)]
Frister veldig. Men det er jo så dyrt jo... [&:] Å det er jo sikkert bare 6 uker til den ordinære ul... *tenketenke*

Takk takk folkens [:)]

wiii, gratulerer!!!!!!

har sett d på andre siden, men vet ikke om jeg har sagt gratulerer der, husker ikke[;)]

Næøææææææhhh dette har du ikke sagt jo - gratulerer så masse!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: chrichri

wiii, gratulerer!!!!!!

har sett d på andre siden, men vet ikke om jeg har sagt gratulerer der, husker ikke[;)]

Sign! [:D]

Gratulerer så masse. Har ikke fått det med meg, har mista linken til "den andre siden" Så hvis noen er så snill å sende meg den linken???

Gratulerer så masse. Har ikke fått det med meg, har mista linken til "den andre siden" Så hvis noen er så snill å sende meg den linken???
[:D]

jeg vil og inn på den andre siden men finne rikke linken..

Back
Topp