nei, skulle du sett...

dumidalia

Gift med forumet
kom jo plutselig på at en ny ticker kanskje ville være på sin plass, når man har en dato å telle ned til.
så tadaa!
litt rart å ikke ha den jeg har hatt i 7 måneder nå, men men...

Den var veldig fin dumidalia!! 15 dager går jo super fort!!!

Fin den var. [:)] 15 dager går jo fort det da, spennende.
Masse lykke til. [:)]

takker =)
syntes det passet så bra med en skilpadde, fordi jeg innbiller meg at den går så sakte, mens den egentlig går ganske fort... (har hatt skilpadder som stadig stakk av...)

ORIGINAL: dumidalia

takker =)
syntes det passet så bra med en skilpadde, fordi jeg innbiller meg at den går så sakte, mens den egentlig går ganske fort... (har hatt skilpadder som stadig stakk av...)

Skilpadder er morsomme, og mye raskere enn folk tror [:D]

Gratulerer med ny ticker. De 15 dagene kommer nok til å gå fort.

eneste negative med denne tickeren er at før de 15 dagene har gått skal jeg være ferdig med 3 eksamener.. jeg tror disse dagene kommer til å gå veldig fort. ubehagelig fort...

Sååå fin den var=)) hihi[:)]
Tror du har rett i det med skilpaddene..hehe[:D]

ORIGINAL: dumidalia

takker =)

Hehe, min lille beboer her hjemme skillpadde Adolf ble litt fornærma nå, han kan springe fort han når han setter igang ute i hagen mener han selv. Men det er fakta at sumpskillpaddene er ikke noen treige dyr, de er det fart i skal jeg si deg. Men det hvet du hvist[8D]

Men ellers så er tickeren din artig den, he he......men landskilpaddene er jo litt treigere da, og det er en landskillpadde på tickeren din hva jeg kan se[:D] 

mine var landskilpadder, og de var sabla kjappe, unntatt når de visste at noen så på de...
men det er en helt annen diskusjon[:D]

ORIGINAL: Sarah

Den var veldig fin dumidalia!! 15 dager går jo super fort!!!

Back
Topp