Nei og nei..

Sol & Måne

Forelsket i forumet
Nå må baby begynne å passe seg litt.. storesøster har bursdag i morgen og jeg vil gjerne at de skal ha hver sin dag!
Siden h*n ombestemte seg så fint på fredag som var, kan h*n fint vente til natt til torsdag :p
Selv om jeg gjerne vil ha baby i armene så fort som mulig så liker jeg ikke disse sammentrekningene og murringene jeg har nå :smiley-ashamed005 *Hold deg der inne, bare litt til* :love2

Får håpe de får hver sin dag, men hvis ikke er det jo som Lykkeliten sier en veldig fin bursdagsgave da :)

Hehe, spennende! Kjenner ei som har sine to barn på samme dag med to års mellomrom :P enkelt å arrangere familiebursdag ihvertfall :P

Hehe, spennende! Kjenner ei som har sine to barn på samme dag med to års mellomrom :p enkelt å arrangere familiebursdag ihvertfall :p

Haha ja, her slår vi sammen snuppas og min allerede da det bare er en uke i mellom de. Så her i heimen blir det nok trippel bursdag i årene som kommer :P Grei unnskyldning for å feire min egen dag for det har jeg aldri vært flink til ;) hehe

Haha ja, her slår vi sammen snuppas og min allerede da det bare er en uke i mellom de. Så her i heimen blir det nok trippel bursdag i årene som kommer :P Grei unnskyldning for å feire min egen dag for det har jeg aldri vært flink til ;) hehe
Genialt :D så slipper man alle familiebursdagene med alle kakene det medfører :P

Jeg har nok sluppet unna denne dagen, med mindre det blir styrtfødsel her hjemme før klokka bikker midnatt :D Men det tviler jeg sterkt på :P hehe
Nå kan jeg ta det med ro fram til neste tirsdag, hvis ikke baby har kommet innen den dagen må jeg knipe igjen ;) hihi

Back
Topp