M Monica*27 Glad i forumet 10 Mar 2007 #1 må eg vaske badet...ærk..har alt vasket kjøkkenet,stuen og gangen og yttergangen...rommene tar jeg i morgen[:D]men badet må taes nå.. vi snakkes
må eg vaske badet...ærk..har alt vasket kjøkkenet,stuen og gangen og yttergangen...rommene tar jeg i morgen[:D]men badet må taes nå.. vi snakkes
R Reduce Forumet er livet 10 Mar 2007 #3 flink du[:D] må vel begynne på kjøkknet jeg [:'(] kos deg med vaskingen[:D][:D][:D]
Badeand* Forumet er livet 10 Mar 2007 #5 Så flink du er da![:)] Sitter her og gruer meg til å rydde stua jeg...[&:][:D]
Nitho Elsker forumet 10 Mar 2007 #6 Så flink du er. [;)] Skulle gjort litt jeg også.. Men har ikke ork.. [:'(]
henriette25! Forumet er livet 10 Mar 2007 #7 jeg har vært flink idag og støvsuget hele huset!!! [8D] litt tungt etterhvert med store magen i veien!!!
jeg har vært flink idag og støvsuget hele huset!!! [8D] litt tungt etterhvert med store magen i veien!!!
D DramaQueen Forumet er livet 10 Mar 2007 #9 Vaska i går jeg, ædda bædda [8D] *deiligmedrenthus* [:D]
L Linni Forumet er livet VIP 10 Mar 2007 #10 Gidde du å ta mitt og???? Tok hele første etg i går men har hele oppe igjen [:'(] Flinke du er [:D]