Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når de begynner å snu seg selv, er det ikke så mye man får gjort. Storesøster her har liggi på magen fra hun var 5 mnd (snudde seg selv) og gjør det enda!![]()
Snuppa her snur seg og selv.Snur henne tilbake når jeg ser det,men bekymrer meg ikke for det igrunnen.
Spurte fysioterapeuten og helsesøster på HS om det,og de mente hun var så sterk at det ikke var noe å ligge våken om natta for å passe på
Men det er jo alt hva man er komfortabel med selv,da.Skjønner jo at du og snur han tilbake.
Asle ruller rundt på magen med èn gang man legger ham på gulvet om dagen, men heldigvis ligger han stille og rolig på ryggen i sengen sin enda*bank i bordet*
Det er det jeg har håpet skulle vare![]()
Skjønner jeg godt!det der med mageleie er litt ugreit når de er så små syns jeg, og Eskil er jo en måned yngre enn Asle også.. Han er for seg den lille rakker'n din
![]()
)
Jeg ble sååå stolt Fie sover på rygg...eller på siden, men mest på rygg...heldigvis
MEN i dag så snudde hun seg til mage fra rygg helt selv på leke matta, jeg hørte henne fra kjøkkenet (jeg holdt på og kjefte på oppvskmaskinen da)
Hun lå å ropte, men jeg orker ikke å snu henne hver gang, hun må lære det selv, men så ble det stille pluttselig, og da får jeg litt panikk...og tror det er noe feil....så jeg småløper til stua, og da har hun snudd seg og ligger å strekker seg etter en lekeJeg ble sååå stolt
Flinke lille tuppa mi
![]()
Fie sover på rygg...eller på siden, men mest på rygg...heldigvis
MEN i dag så snudde hun seg til mage fra rygg helt selv på leke matta, jeg hørte henne fra kjøkkenet (jeg holdt på og kjefte på oppvskmaskinen da)
Hun lå å ropte, men jeg orker ikke å snu henne hver gang, hun må lære det selv, men så ble det stille pluttselig, og da får jeg litt panikk...og tror det er noe feil....så jeg småløper til stua, og da har hun snudd seg og ligger å strekker seg etter en lekeJeg ble sååå stolt
Flinke lille tuppa mi
![]()
Høres kjent ut.Så flink!Gleder meg til Asle skjønner hvordan han skal gjøre det, for nå snur han seg over p magen og så blir han sliten og sinna
og snur jeg ham over på ryggen, så er han over på magen igjen på et blunk
![]()
så flink!!! Hehehe, det samme skjedde her når hun snudde seg fra mage til rygg første gangFie sover på rygg...eller på siden, men mest på rygg...heldigvis
Flinke lille tuppa mi
![]()