Nei nei!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
I går kveld da vi la oss hadde Eskil snudd seg over på magen :(
Det var akkurat i skjøtet mellom hans og vår seng så jeg tenkte det var derfor.
Men han bare snudde seg igjen da jeg la han på plass!
Må passe på fremover ja :-/

Når de begynner å snu seg selv, er det ikke så mye man får gjort. Storesøster her har liggi på magen fra hun var 5 mnd (snudde seg selv) og gjør det enda! ;)

Når de begynner å snu seg selv, er det ikke så mye man får gjort. Storesøster her har liggi på magen fra hun var 5 mnd (snudde seg selv) og gjør det enda! ;)

Nei jeg synes han er for liten og kommer til å snu han enda !

Snuppa her snur seg og selv.Snur henne tilbake når jeg ser det,men bekymrer meg ikke for det igrunnen.
Spurte fysioterapeuten og helsesøster på HS om det,og de mente hun var så sterk at det ikke var noe å ligge våken om natta for å passe på:-)
Men det er jo alt hva man er komfortabel med selv,da.Skjønner jo at du og snur han tilbake.

Snuppa her snur seg og selv.Snur henne tilbake når jeg ser det,men bekymrer meg ikke for det igrunnen.
Spurte fysioterapeuten og helsesøster på HS om det,og de mente hun var så sterk at det ikke var noe å ligge våken om natta for å passe på:-)
Men det er jo alt hva man er komfortabel med selv,da.Skjønner jo at du og snur han tilbake.

Jeg synes 4 måneder er for tidlig for å få lov til å ligge på magen ja.
Altså, han løfter hodet og er sterk nok.
Men som ved bruk av smokk og samsoving unngår man den dypeste søvnen ved ryggleie, og faren for krybbedød minsker.
Ligger jo rett ved siden av han så det er ikke noe stress å snu han og følge med.

Hermine snur seg over på rygg hun:-D jeg har hele tiden lagt henne på sida om kvelden for da sover hun bedre og gulp renner lettere ut:p men nå vil hun tydeligvis ikke det mer! Ville nok snudd henne om jeg så hun lå på mage;)

Aldri tenkt over at de gjør det, synes det er litt tidlig enda jeg også.
Nå ble jeg litt lettet over at snuppa ikke har rullet rundt enda:-)

Daniel snur seg over på siden i innsovningsfasen, men ligger som oftest på ryggen igjen når han våkner.

Asle ruller rundt på magen med èn gang man legger ham på gulvet om dagen, men heldigvis ligger han stille og rolig på ryggen i sengen sin enda :) *bank i bordet*

Asle ruller rundt på magen med èn gang man legger ham på gulvet om dagen, men heldigvis ligger han stille og rolig på ryggen i sengen sin enda :) *bank i bordet*

Det er det jeg har håpet skulle vare :-p

Emmeth snur seg som regel over på magen når han leker på matta si, men sover på ryggen i senga. Håper det varer:) Jeg hadde nok støtta opp med noen dyner eller sammenrulla pledd på sidene:)

Det er det jeg har håpet skulle vare :p

Skjønner jeg godt! :eek: det der med mageleie er litt ugreit når de er så små syns jeg, og Eskil er jo en måned yngre enn Asle også.. Han er for seg den lille rakker'n din ;):p

Skjønner jeg godt! :eek: det der med mageleie er litt ugreit når de er så små syns jeg, og Eskil er jo en måned yngre enn Asle også.. Han er for seg den lille rakker'n din ;):p

Han kunne godt vært litt mer bedagelig :-p

Fie sover på rygg...eller på siden, men mest på rygg...heldigvis :)

MEN i dag så snudde hun seg til mage fra rygg helt selv på leke matta, jeg hørte henne fra kjøkkenet (jeg holdt på og kjefte på oppvskmaskinen da :smiley-angry019 )

Hun lå å ropte, men jeg orker ikke å snu henne hver gang, hun må lære det selv, men så ble det stille pluttselig, og da får jeg litt panikk...og tror det er noe feil....så jeg småløper til stua, og da har hun snudd seg og ligger å strekker seg etter en leke :hello2 Jeg ble sååå stolt :D Flinke lille tuppa mi :rolleyes:

Sååå flink! :D

MEN i dag så snudde hun seg til mage fra rygg helt selv på leke matta, jeg hørte henne fra kjøkkenet (jeg holdt på og kjefte på oppvskmaskinen da :smiley-angry019 )

Hun lå å ropte, men jeg orker ikke å snu henne hver gang, hun må lære det selv, men så ble det stille pluttselig, og da får jeg litt panikk...og tror det er noe feil....så jeg småløper til stua, og da har hun snudd seg og ligger å strekker seg etter en leke :hello2 Jeg ble sååå stolt :D Flinke lille tuppa mi :rolleyes:

Flink lita pie:-)

Så flink! :D Gleder meg til Asle skjønner hvordan han skal gjøre det, for nå snur han seg over p magen og så blir han sliten og sinna :p og snur jeg ham over på ryggen, så er han over på magen igjen på et blunk :confused::eek:

Så flink! :D Gleder meg til Asle skjønner hvordan han skal gjøre det, for nå snur han seg over p magen og så blir han sliten og sinna :p og snur jeg ham over på ryggen, så er han over på magen igjen på et blunk :confused::eek:
Høres kjent ut.
Det hender han vipper tilbake da, men ikke bevisst enda.

Sååå flink du er:D Skjønner godt du er stolt:)

så flink!!! Hehehe, det samme skjedde her når hun snudde seg fra mage til rygg første gang :p Jeg var på kjøkkenet og når jeg kom ut i stua lå hun på rygg igjen og kosa seg, sååå fornøyd :rolleyes:

Back
Topp