Nei nei nei...

Ja,leve som normalt.gynekologen/legen på sykehuset sa at jeg ikke kan gjøre noe med det uansett.risiko for spontanabort er jo større ved blødninger,men så tidlig i svangerskapet kan man jo ikke gjøre noe som helst.fikk ny ul time bare for å sjekke at alt er bra om 3 uker igjen.prøver å slappe av å stresse meg minst mulig.

Ok, takk for tilbakemeldingen. Blødningene tiltok her, så nå er det ingen håp om at det fortsatt går bra.. Utrolig kjipt, men vi er jo så heldige å ha en liten solstråle i hus allerede, så en helt annen situasjon enn ved tidligere sa..

Krysser fingrene for deg! Når det har gått bra sålangt kommer det nok til å gå fint!

Last edited:
Ok, takk for tilbakemeldingen. Blødningene tiltok her, så nå er det ingen håp om at det fortsatt går bra.. Utrolig kjipt, men vi er jo så heldige å ha en liten solstråle i hus allerede, så en helt annen situasjon enn ved tidligere sa..

Krysser fingrene for deg! Når det har gått bra sålangt kommer det nok til å gå fint!
Forferdelig leit <3 Krysser fortsatt fingrene for deg og spiren!

Så kjedelig.trist å høre.lykke til videre.håper d snart klaffer igjen for deg...kos deg masse med solstrålen du har :-)

Var bittelitt rosa/lyst beige på papiret hos meg i dag også. Vet ikke om det kan være fordi jeg egentlig skal ha mensen rundt denne datoen..? Er 8+2 uker..

Så utruleg trist!! :( Varme tankar til deg. ❤️ Håpar det klaffar igjen snart!

Var bittelitt rosa/lyst beige på papiret hos meg i dag også. Vet ikke om det kan være fordi jeg egentlig skal ha mensen rundt denne datoen..? Er 8+2 uker..

Litt skal ikke være noe å bekymre seg for, det er jo mange så har små blødninger og fortsatt får barn på termin. Etter det jeg har vært gjennom de siste dagene vil jeg påstå at man vet det når det har gått galt...!

Håper det ordner seg for deg!

Back
Topp