Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Har hatt bekkenløsning begge sv skapene, og det har aldri gått helt bort! Men husker ikke om smertene satt seg der sist.... Slappet av?? Sitter 1time nå i bil på vei til jobb, så en halvtime på møte, også er det kontortid resten av dagen før 1 time i bil hjem igjen.... Det er skytingen som er værst!Håper du har mulighet til å slappe av i dag når du har så vondt, og så får vi håpe det går over Jeg har ikke hatt bekkenproblemer før så om den smerten setter seg i korsryggen det vet jeg ikke Angående andre skumle ting så har jeg aldri kjent smerter i korsryggen under mine aborter hvertfall Så kanskje du bare er sliten å? Har man stått/gått mye kan man jo få smerter i korsryggen. Håper du snart blir bedre ❤
❤ alle gode ting er tre ❤
Håper og det bare er dn strekk av ett slag, men er redd det er bekkenet. Jeg må opp å gå litt innimellom og da blir det bedre- helt til jeg har sittet i 10min...Hm, har hatt bekkenløsningssmerter i alle svangerskap, og sliter med det ellers også. Har kun hatt vondt i korsryggen når jeg har kava myyye. Kan jo være noe som ikke er svangerskapsrelatert også da, en strekk, sovet skjevt osv..
Satser på at det ikke er bekkenet som skaper seg, for det er sååå kjipt :-(
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja strømmer litt ut på sideneBekkenløsningen min begynner i korsryggen, for så å jobbe seg utover på sidene.. spesielt høyre side. Så det kan jo være.. Vær litt ekstra forsiktig i dag og ta mange pauser Krysser fingrene for at det går over og at det ikke er bekkenet som krangler med deg ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Æææ, aldri hatt før!Kan være prolaps og..
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Æææ, aldri hatt før!
TuMmY LoVe
Uffda, det var ikke meningenDen overskriften din gjorde meg litt redd, så glad det "bare" var vondter.
Sent from my iPhone using BV Forum
Får høre litt med legen på mandag..Jeg fikk prolaps med første, før testen var positiv. Slik jeg skjønte at jeg var gravid, trodde da at det var bekkenløsning, men har skjønt i ettertid at det kanskje var en kombinasjon.
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Ja gjør det, hvis det er prolaps går det mest sannsynlig over etter en mnd ca.Får høre litt med legen på mandag..
TuMmY LoVe