nei nei neeeeeei

obs

Andre møte med forumet
dette er ikke mulig.. er anonym nå.

har 3 barn..

så sprakk kondomen når vi hadde sex.. å jeg hadde eggløsning.. helsike... jeg kan ikke ha flere barn nå.. ååååååhhhhhh..

[:(]

angrepille?

Tja.. da er det bare å vente og se da.. har jo andre muligheter enn å beholde..

Angrepille!!! [:)]

ORIGINAL: ActionPaction

angrepille?

skjedde på lørdag. apoteket er jo stengt søn. og jeg bor alt for langt unna apoteket.. jeg kunne kanskje fått hos legen? men har ikke tenkt så langt.. shit

ORIGINAL: obs

angrepille?

skjedde på lørdag. apoteket er jo stengt søn. og jeg bor alt for langt unna apoteket.. jeg kunne kanskje fått hos legen? men har ikke tenkt så langt.. shit

Uffda,, men det er jo fredag idag..  [8|]

Da er det vel bare å vente å se..

ORIGINAL: knottet

angrepille?

og at kondomen sprakk så du ikke før idag da eller? [8|]

måtte jo komme en slik kommentar..

nei merket det ikke i dag nei.. har ikke hatt tid til å løpe inn her å fortelle med engang det skjedde..

ORIGINAL: LilleLalle

angrepille kan  man ta opp til 72 timer det ( så du hadde jo hatt max tirsdag på deg ) .. men lykke til,det ordner seg nok [:)]

72 timer. det visste jeg faktisk ikke.. mente det var 48 timer

ORIGINAL: PlatinaBlondina

ORIGINAL: knottet

angrepille?

og at kondomen sprakk så du ikke før idag da eller? [8|]

måtte jo komme en slik kommentar..

nei merket det ikke i dag nei.. har ikke hatt tid til å løpe inn her å fortelle med engang det skjedde..
da kunne du vel kjøpt det den dagen det skjedde?[8|] eller mandagen igjen...hvis dette var en lørdag

lørdag kveld stengt, søn stengt. mandag jobbet jeg, å hadde ikke mulighet å kjøre flere mil til apoteket. jeg håper det beste. er jeg gravid, så beholder jeg.. klarer aldri å ta abort. men passer ikke med barn nå.. så håper jo jeg ikke er det

Har jeg ikke villet blitt gravid og kondomet sprakk,og jeg har vært opptatt så har jeg sendt sambo på shopping. Håper du ikke er gravid da når du ikke ønsker det. Lykke til.

En angrepille skal taes innen 72 timer, så hvis kondomen sprekker på en lørdag, har man relativt god tid til å ordne seg med det.

Alternativt så får du jo ta abort da, hvis det viser seg at du er gravid.
Men det er vel kanskje enklere å prøve å komme seg på apoteket i slike sammenhenger...[&:]

Lykke til! Det går nok bra.

(og forresten kan ein få kjøpt Norlevo på Narvesen... som faktisk har ope på søndagar....)

Info:

Angrepille
Nødprevensjonmidlene Postinor og Norlevo kan kjøpes på apotek uten å kontakte lege.

Du tar begge tablettene samtidig, helst innen 12 timer etter samleiet. Det er imidlertid grunn til å tro at angrepillen virker i opp til 5 døgn etter ubeskyttet sex.

Metoden skal ikke brukes hvis du kan være gravid fra før. Er du usikker, kan du kjøpe en graviditetstest, som du tar før du starter med behandlingen.

Tre uker etter nødprevensjonen bør du ta en ny graviditetstest for å forsikre deg om at du ikke har blitt gravid. Noen blir kvalme når de bruker angrepille. Hvis du kaster opp innen to timer etter at du tok pillene, må du ta dem på nytt.

Lykke til iallefall, og håper det går slik du ønsker[:)]
Norlevo er også til salgs hos enkelte daglivarebutikker også nå, ser iallefall at Spar-kjeden har inne denne.

Back
Topp