Nei nå...

sånja

Gift med forumet
er det virkelig på tide å gjøre noe..

Støvsuge, henge opp klær, vaske mer klær, dusje, lage middag og dessert, hente snuppa i bhg.. Rekker jeg alt før kl 15??[8D]

Bånn gass musikk og håper det kan trigge fødsel!!![:D][8D]

spent spent spent om det skjer noe snart!

Her hadde jeg igjen sex + to store O da James kom [8D] Da hadde jo riene begynt så smått da, men jaggu fødte jeg ikke på kvelden [8D][;)]

Vi har hatt mye sex i det siste, men ikke i går da...[&:] Bekkenet orka det ikke...[8|][&o]

Husarbeid funka ikke, men har hatt mye aua i magen da. Så kanskje det skjer noe snart!!! *Krysser fingrene*[:)]
En ny omgang på mannen i kveld!![8D] Han har jo tippa fødsel i morgen eller på fredag, håper han har rett!!!![:D]

Nå skal jeg være partypooper, ikke bli sint!, og si : nyt magan sånja!!!!! Bare sånn teeeenk om du må gå på overtid, da kommer du til å gå på veggen du assa - for da kan du ha 3 uker igjen [8D] sorry!!!! Skjønner at du gleder deg altså... Meeeeeen slitsomt OM du skulle gå over da [:)]

Du kunne fått mine dager du, jeg ville gjerne føde rett rundt termin jeg, typisk at da kommer dem før! SÅ du kunne født i morra, og jeg kunne fått noen ekstra dager på meg [8D]

ORIGINAL: KathMor

Nå skal jeg være partypooper, ikke bli sint!, og si : nyt magan sånja!!!!! Bare sånn teeeenk om du må gå på overtid, da kommer du til å gå på veggen du assa - for da kan du ha 3 uker igjen [8D] sorry!!!! Skjønner at du gleder deg altså... Meeeeeen slitsomt OM du skulle gå over da [:)]

Du kunne fått mine dager du, jeg ville gjerne føde rett rundt termin jeg, typisk at da kommer dem før! SÅ du kunne født i morra, og jeg kunne fått noen ekstra dager på meg [8D]

Hehe.. Jeg klarer bare ikke å tro på at det blir overtid.. Ikke fordi at jeg VIL ha før eller rundt termin, men jeg bare klarer ikke se det for meg. Kanskje en magefølelse![8D][;)] Håper ihvertfall det..
Når en har vondt hele dagen og er halvveis handikappa så er det vanskelig å nyte altså, men ser det skal bli litt travlere med 2..[;)] Det er deilig med baby i magen, men nå har den vært her lenge nok..
Blir uansett ikke lang overtid på meg iom. at jeg ble flytta såpass mye på UL..[:)]

Nei altså en sterk magefølelse vet jeg alt om! [;)]
Jeg VISTE hun her kom til å komme før tiden! Og så mange som sa jeg måtte slappe av, James rekker det, ikke stress, selv om Emma kom før betydde ikke det at Isabelle kom før, "Ja jeg hadde og harde kynnere lenge og jeg gikk over tiden" osv osv osv.. Men jeg bare viste at hun kom før! Så har tenkt noen ganger : TOLD YOU SOOOO heheh [8D]

ORIGINAL: KathMor

Nei altså en sterk magefølelse vet jeg alt om! [;)]
Jeg VISTE hun her kom til å komme før tiden! Og så mange som sa jeg måtte slappe av, James rekker det, ikke stress, selv om Emma kom før betydde ikke det at Isabelle kom før, "Ja jeg hadde og harde kynnere lenge og jeg gikk over tiden" osv osv osv.. Men jeg bare viste at hun kom før! Så har tenkt noen ganger : TOLD YOU SOOOO heheh [8D]

Hehe.. Var selv litt skeptisk til at James skulle komme så nærme termin. Godt du fikk han hjem en dag for tida..[&:][:)]
Føler selv på meg at det ikke er mange dagene igjen iom at jeg har så mye vondter som kommer og går. Falske rier/maserier, kynnere og nedpress.. Så har magen sunket...
Spiste havregrøt med MYE kanel til frokost, så vi får se da!!![8D][:D] Hehe...

Back
Topp