Nei, nå må vi stå på her :p

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Da konkurransen startet hadde vi 81 926, vi har ikke økt med 200 innlegg en gang :p
 
Dårligt ann ja me
Må laga mera Liv.
Hvor mye inlegg må me ha till dagen
 
Har aldri engasjert meg i ein skravlekonkurranse før, så eg anar ikkje kva som skal til.

Kan gjerne skravle innimellom, i staden for å spele candy crush liksom, men det får ikkje gå ut over hus og heim.
 
Skal skravle så mye som jeg får tid til, men er jo travle dager! Er nok enklere for de som har termingrupper her inne som venter på å få de små, enn de som har små rundt vår alder :p
 
Skal skravle så mye som jeg får tid til, men er jo travle dager! Er nok enklere for de som har termingrupper her inne som venter på å få de små, enn de som har små rundt vår alder :p
Absolutt! Husker hvor mye "ledig tid" jeg hadde når jeg gikk gravid mot slutten, i tillegg til å være sykemeldt. Eller når mini var nyfødt :p Nå blir det bare litt mellom slagene.
 
Da konkurransen startet hadde vi 81 926, vi har ikke økt med 200 innlegg en gang :p
Guriland ja! Jeg som synes vi har hatt bra trøkk her i dag. Men så de beste gruppene hadde 900. Hvordan er det mulig? :eek:
 
Guriland ja! Jeg som synes vi har hatt bra trøkk her i dag. Men så de beste gruppene hadde 900. Hvordan er det mulig? :eek:

Vet faktisk ikke :p skjønte ingenting da jeg så på hvor mange innlegg vi hadde i forhold til da vi startet. Da va jo så lite i forhold til trykke jeg følte hadde vært her inne [emoji23]
 
Vet faktisk ikke :p skjønte ingenting da jeg så på hvor mange innlegg vi hadde i forhold til da vi startet. Da va jo så lite i forhold til trykke jeg følte hadde vært her inne [emoji23]
Hehe, sant! De andre må vel ha skravlet konstant uten å gjøre annet
 
Uansett så syns jeg det er skikkelig koselig at vi skravler så mye her i dag, har jo vært rolig her lenge!
Heilt einig! Syns det er "verd" meir enn å eventuelt vinne konkurranse. Har jo vore veldig stille her i det siste, sikkert fordi det er travle dagar.
 
Back
Topp