Nei, nå har jeg begynt å miste motet litt..

Kjempespennende at tanta ikke har kommet enda!! Satser på at alt har klaffet nå!

Lykke til med testinga hos legen i dag!!
 
Nå har jeg mistet motet også! Har hatt et lite håp denne mnd, siden jeg har hatt så vondt i brystene siste dagene. Men i dag kjenner jeg den berømmelige mensmurringen![:o] Får lyst til å gråte en skvett, hvor vanskelig kan dette være da???
 
Det kan jo være graviditetsmurringer, Pebbles [:D]
Jeg hadde mensmurringer i forrige uke- minst en uke for tidlig. Det har jeg aldri hatt før så da steg håpet med en gang, men det er nok bare innbilning [:(]

Dette var ment som en oppmuntring, men det skar seg litt....[:D]
 
He he, syntes du er flink til å oppmuntre jeg! [:D] Hvordan kan man skille graviditesmurringer fra mensmurringer da? Bor du langt oppi Gausdal?
 
Det kan godt være graviditetsmurringer ja, for jeg har hatt akkurat det samme, og HURRAAAA, i dag fikk jeg vite at jeg er gravid!!! Jeg var sikker på at tante rød var på vei, for det var sånne typiske symptomer på det også, men sannelig du; jeg tok feil, og for en gangs skyld er jeg bare glad for akkurat det!!
Nei, LYKKE TIL, fra en LYKKELIG meg, som PRØVER å dempe lykkerusen med tanke på at den inntufne graviditeten skjedde for kun 14 dager siden, sååå.... Alt kan ennå skje....
Men glad i dag!!!!!
 
Og du har all grunn til å være glad! `Nok en gang: Gratulerer så mye! Ja får håpe det ikke er mensmurringer, men graviditesmurringer jeg har!
 
Så søøøt katten din er, pepbbles! Er det lillebirma eller noe?[:)]
 
Takk [:D] Aner ikke!! Man må vel bare vente og se- men det går vel fint så tålmodige som vi er [;)] Vi bor i mellom kommunegrensa og Follebu- du får stikke innom når du skal på hytta [:D]
 
Takk Linnemi! Ja det er en birmajente, har to stk som nesten er like! Masse kos med dem! Ja lisa79, neste gang vi skal på hytta kommer jeg innom. Det er bare så synd at vi så sjelden får reist på hytta nå, etter vi fikk Princess og Pebbles (kattene våre) i hus. De røyter mye, så mamma vil ikke at de skal være med på hytta! Men dersom EserehT og jeg skal treffes kan jo du også være med! Hvis vi møtes midt i mellom der vi bor, blir det ikke mer enn 30 min kjøring på hver ca.
 
Det hadde vært stas om vi verpesjuke kunne treffes, ja [:D] Jeg er med jeg [:D]
 
Da må vi bare finne tid og sted!
 
Midt mellom oss- blir det rasteplassen ved Mjøsbrua omtrent?? [:D]
 
Hi hi, ja da kan vi ta med niste, brødskiver med brunost og kakao! Har hørt at den rasteplassen er et yndet elskovssted for homofile i distriktet. Kan slå oss på dem vi! Men hva med den kafeèn som ligger på Biri (ved det som var spareland). Det er vel ganske midt i tror jeg.
 
hehe har jeg hørt og pebbles så vi reise vel ikke dit hihi skal bli gravide vi ikke ........................[:D] men det finnes mange andre steder ja:)))
 
Ha ha ha...[:D][:D][:D][:D]
 
Back
Topp