Nei, nå har jeg begynt å miste motet litt..

Linnemi

Betatt av forumet
Nå har jeg som skrevet over; begynt å miste motet litt. Følelsen av at jeg kan være gravid er ikke så sterk lenger, og jeg innbiller meg at brystene ikke er like ømme mer heller. (Selv om de var veldig ømme fram til i går). Ikke har jeg gått opp i vek heller; nå er jeg jo forferdelig tynn, men i allefall; når brystene er blitt så store trodde jeg at man gikk opp i vekt automatisk også. Jeg har ikke tort å ringe sykepleieren min for å fortelle at jeg har skippet en sprøyte, og planlegger å skippe den i morgen også, for da kommer hun til å bli helt fra seg... Så hehe, det skal ikke være enkelt. [;)] Men som skrevet under annen tråd; jeg venter menstruasjon på lørdag, så tar ingen ny test før da. (Tok en clearlue midt på dagen, samme uke som mannen min og jeg hadde ubeskytet samleie, men den viste et blå strek, ingen rød..)
Får bare forberede meg på negativt svar, og se fremover igjen[&o]
Varm klem
 
Hei Linnemi..

Prøv å holde motet oppe!!! Kanskje du burde si fra til sykepleieren at du hopper over sprøytene på grunn av mulig graviditet?

Merkelig at du skulle si akkurat det om at puppene har blitt mindre ømme osv...har det akkurat slik selv..har liksom gått og trodd at jeg har vært gravid, men nå tviler jeg. Tok en test i går, men den var negativ...Vet jo at det var for tidlig å teste, men klarte ikke å la være. Jeg venter også mensen på lørdag eller søndag.... Vi må bare beholde troen.

Tenk om vi virkelig er gravide begge to??? Det hadde jo vært supert!

Lykke til!
 
Nei, så snedig at vi venter mensen samtidig! Vet du, jeg snakket med sykepleieren min for en stund siden, og hun var enig med meg i at jeg skal hoppe over sprøyten også i morgen. Det er veldig viktig om man er såpass i tvil, for behandlingen jeg går på kan føre til abort, og de har desverre hatt flere med abort som har gått på samme beh., men ikke visst de var gravide.. Så HVIS jeg er gravid, er jeg utrolig glad for at jeg "merket" det så tidlig!
Men hun sa at det er for tidlig å ta apotektest ennå, bare snart to uker siden jeg skulle blitt gravid (hvis..), så jeg skal komme nedover til sykehuset på mandag, før jeg drar til fastlegen min, og ta test hos dem. T.o.m da kunne det være for tidlig; så ikke fortvil du heller! Uff, det er jo noe med det; når man først er så innstilt og omtrent overbevist, da er det jo nedtur om det skulle vise seg å være andre årsaker til alt dette. (Hormonelt, psykisk, endringer etc).
Det var noen som sa man blir helkta på forumet her; og jeg skal være den første til å innrømme det! Er så koselig stemning her, blir så glad av bare det å bla opp på siden! Så sier bare til alle sammen, deg innkludert; dere er noen flotte mennesker!!! [:)]
Klem fra Linn
 
Godhjerta, da er min oppmuntring også til deg! Les: mitt forrige innlegg!
XXXXXe fingrene for deg!!!

Varm klem
 
Heisann Linnemi [:)]

For det første IKKE gi opp, det vil skje før eller siden.
Slenger meg på det monicabebe[/u] sier, må bare beholde troen.
Godhjerta sier åsså mye som vi andre opplever, symptomene den ene dagen å usikkerheten dagen etter! Det er en fortvilet situasjon ja, men derfor er det så godt at vi har hverandre her inne [:D]

Vi er jenter som ønsker så hardt, håper virkelig at det går rette veien for oss. Lykke til med testinga jenter, selv skal jeg teste meg om 9 dager. Å jeg tenker hver dag, hvor tidlig kan jeg merke symptomer? Det er så ille at jeg ønsker jeg var kvalm [:'(] men neida, merker ikke noen verned ting, ikke trett engang ...men jeg blir en smule sliten av å tenke så mye..sukk!

STÅ PÅ JENTER [;)][;)]


Klem fra Kathrine
 
Hi alle sammen,

Er enig at vi må ikke gi opp...Det er viktig å fortsatt har tro...Det er bare snakk om tid,men det kommer til å skjer...Jeg har også følt meg gravid i går...men føler mindre symtomer i dag...ikm neste mandag...Har ikke fått testene endå...Lettere å være talmodig da....
Lykke til alle sammen...

Klem
 
Lykke til alle som venter i spenning.
Jeg selv må lage babyn før jeg kan håpe på noe.... Jeg tok en test i dag som sef. var negativ [:(] Følte meg veldig gravid i dag, trøtt å jævlig. Jeg hadde riktignok mens fra den 19, men den varte bare i 3 dager så jeg trodde kanskje det var noe på gang med alle symtomene å greier. Men jeg ble skuffa denne gangen ja. Håper på bedre lykke neste gang!!! [:D] Jeg tror jeg har en tendens til å håpe så fælt att jeg faktisk tror det er noe på gang........
 
MsMaya [;)]

Tror det er mange av oss som ønsker det så hardt at vi får symptomene!

Men det er alltis neste gang [:D]

Lykke til

Klem fra Kathrine


 
Ja, takk for det! [;)]
Får prøve å holde motet oppe[:D], og ikke tenke så mye hele tiden kanskje( det er ikke så enkelt men,,)
Jeg må i alle fall rose denne siden, og deg og alle de andre vennlige menneskene her inne. Det er så godt å lese om andre i samme situasjon og lufte tanker og bekymringer. (Vil jo ikke fortelle omgivelsene alt om prøvingen og det som følger med)

Lykke klemmer fra MsMaya
 
Tusen takk for at dere er så hyggelige og støttende alle sammen...

Det er jo sånn som MsMaya sier..man kan jo ikke informere alle rundt om dette. Tror de hadde blitt litt slitne og lei da, for innimellom tar det jo helt av. man blir jo gal av å tenke på dette. I dag var jeg på trening og fikk plutselig skokkelig dårlig samvittighet da vi skulle ta sit-ups...hva om det er farlig? Kunne jo ikke si det til treneren..."Eh, du skjønner, jeg innbiller meg at jeg er gravid selv om jeg egentlig går på P-piller og tross alt ikke har prøvd, men bare har en følelse" HALLO!! Snakk om paranoia. Men da er det så utrolig godt å komme inn her og snakke med dere, for dere vet jo hva jeg snakker om...

Jeg har noen digitale tester som kan brukes fra den dagen man venter mens, og klarer nesten ikke vente til søndag. Har selvsagt tatt en, men det var negativ. Måtte bare selv om det var for tidlig.

Men, men....dere må ikke gi opp....plutselig sitter den, og da er det vi som kan gå med en hemmelighet i magen noen uker:-)

GODT MOT!!

M
 
Hei, hei! Nå er jeg heelt sikker på at i MORGEN eller søndag, da dukker, som dere sier, tante rød, opp... For det stikker sånn nede til høyra i magen min; typisk rett før mensen. ÆSJ. Men skal uansett ikke ta sorgene på forskudd... Test blir det ikke så jeg tar før mandag, men det også var visst for tidlig, da det skal være 14 dager siden i dag da jeg muligens ble gravid. Men skal ta urinprøve på mandag.
Uff... Det er litt påkjenning dette ja, hihi [;)]
Klem til dere alle!!!
 
Hei på deg, Linnemi.
Skjønner hvordan du har det. Kjenner antydninger til mensen-smerter igjen jeg også. Fikk jo bekreftelse på at jeg har hatt en spontanabort i går, men jeg må visst være helt tullete. Nå kan jeg ikke vente til mensen kommer, sånn at vi kan prøve igjen. Gubben reiser bort akkurat den tida jeg forventer eggløsningen, og jeg har gitt han klar beskjed om at han må komme ned fra fjellet hvis det skjer.... [;)]

God helg!

Ps. Enn at vi begge er født 14.05.1977. Kommer ikke over det, jeg [8D]
 
Ja, tenk tryllering, at vi har bursdag samme dato og årstall! Det er artig[:D] Litt av et sammentreff når det gjelder alt det jeg ser du har skrevet. hihi

Hm, nei, får prøve å koble ut den klumpen, isj..
 
Pjuh, det går bedre nå virker det som, og tante har ennå ikke kommet på kaffe. Men jeg heiser ikke flagget, dagen er lang ennå, og det er faktisk en mulighet for at hun kan stikke innom i morgen også, så jeg skal prøve å gjemme meg så godt jeg kan[8D]
 
Løpe og gjemme seg når en tror tante rød kommer.. ja det er kansje et godt tips..
Hvis hun ikke finner noen hjemme drar hun kansje igjen før hun har fått foten innafor[;)]
 
Ja, det var det jeg håpet på, og hun har sannelig ikke kommet nå heller, så hun tør forhåpentlig ikke vise seg!
 
[:D]LYKKE TIL![:D]
 
Jeg krysser fingrene for deg Linnemi. Satser på at hu røde ikke kommer i det hele tatt.

Håper, håper det har klaffet for deg nå!!

Fortell hvordan det går da!

KRYSSER ALT HER!!!
 
Hei monicabebe!

Fremdeles har ikke røde fælre uvelkomne tante kommet, og kommer hun ikke i morgen heller skal jeg ta urinprøve på sykehuset. Brystene er jo ennå større, og ømme, spesielt om morgenen, og humørsvingninger har jeg faktisk aldri hatt før... Men alt det kan være psykisk, hvem vet? Ikke jeg ihvertfall[;)]
 
Back
Topp