~Lille lilla Snodig~
Elsker forumet
trege her inne. Flere som gleder seg til det blir litt mer liv???
Kansje vi skulle prøve å få til treff???
Kansje vi skulle prøve å få til treff???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Krisp
Er på babyverden hver dag jeg, og klare nesten ikke å vente til babyen forandrer seg på min side=) Hver Onsdag blir det et annet bilde på skjermen.. Kjempe kjekt
Noen som vet om de som ikke har hatt SA får UL tidligere? Jeg klarer ikke å vente til å se barne mitt
ORIGINAL: susien
Var her inne hver dag før, men sliter med kvalmen og assosierer babyverden med kvalm...sååå blir sååå kvalm nåe eg e innpå her.. [:)][:)][:)] November siden e koselig.. men synes de andre sidene tar heelt av.. enkelte bor jo på babyverden og engasjerer seg virkelig deretter og.. hehe ikke at d e noe gale asså:):) men kommer vel litt mer inn her når kvalmen har gidd seg.. vært sengeliggende i 4 uker noooo..grrrr e forresten ni uker på vei
Jeg er innom hver dag.. både her oh på Født i september! mange kjekke folk[:D]ORIGINAL: Krisp
ORIGINAL: Line Lavendel
ORIGINAL: Krisp
Er på babyverden hver dag jeg, og klare nesten ikke å vente til babyen forandrer seg på min side=) Hver Onsdag blir det et annet bilde på skjermen.. Kjempe kjekt
Noen som vet om de som ikke har hatt SA får UL tidligere? Jeg klarer ikke å vente til å se barne mitt
Du kan jo dra på UL når du måtte ønske om du betaler for det da[:D] Ellers tror jeg ikke det er s lett å få gratis om det ikke skulle være noen komplikasjoner... ikke vet jeg, men tror ikke det[:)]
Vet du hva det koster eller? noen som vet? Hvor langt på vei må du være før di slutter å tar UL vaginalt? Når begynner di å ser gjennom mangen lixom?