Nei nå er vi

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
trege her inne.  Flere som gleder seg til det blir litt mer liv???

Kansje vi skulle prøve å få til treff???

sikkert bare påsken som har tatt overhånd[:D]

Det kan du ha rett i _my_[:D]

kjeder meg bare så utrolig

ORIGINAL: *Andrea*

trege her inne.  Flere som gleder seg til det blir litt mer liv???

Kansje vi skulle prøve å få til treff???

Denne signerer jeg[:)]

jeg tror det som noen sa her at vi blir mer aktive når det er gått 12 uker....for min del så er jeg innom her vær eneste dag....

Er også inne hver dag og kikker..... men d kommers seg vel som feierinnen sier når vi er komt litt lenger?[:)] Skjer kanskje litt mere med oss da liksom....?[;)]

Det er på en måte blåmandag idag... er såå trøtt!! Jeg kan synge en sang?? [8|]

ORIGINAL: maria_theresa

Men det er over 60 stykk som har termin i november... Er de bare innom å skriver seg på lista,og stikker igjen eller??[8|]

Utrolig dødt her....

Det lurer jeg på også[&:]

ORIGINAL: Krisp

Er på babyverden hver dag jeg, og klare nesten ikke å vente til babyen forandrer seg på min side=) Hver Onsdag blir det et annet bilde på skjermen.. Kjempe kjekt

Noen som vet om de som ikke har hatt SA får UL tidligere? Jeg klarer ikke å vente til å se barne mitt

Du kan jo dra på UL når du måtte ønske om du betaler for det da[:D] Ellers tror jeg ikke det er s lett å få gratis om det ikke skulle være noen komplikasjoner... ikke vet jeg, men tror ikke det[:)]

Hei alle dere[:)]
Tenkte jeg måtte skrive litt her nå,ikke bare se hva dere andre skriver...
Er 10 uker og 2 dager på vei,klarer ikke vente til innkallese til ulralyd :)

Var her inne hver dag før, men sliter med kvalmen og assosierer babyverden med kvalm...sååå blir sååå kvalm nåe eg e innpå her.. [:)][:)][:)] November siden e koselig.. men synes de andre sidene tar heelt av.. enkelte bor jo på babyverden og engasjerer seg virkelig deretter og.. hehe ikke at d e noe gale asså:):) men kommer vel litt mer inn her når kvalmen har gidd seg.. vært sengeliggende i 4 uker noooo..grrrr e forresten ni uker på vei

ORIGINAL: susien

Var her inne hver dag før, men sliter med kvalmen og assosierer babyverden med kvalm...sååå blir sååå kvalm nåe eg e innpå her.. [:)][:)][:)] November siden e koselig.. men synes de andre sidene tar heelt av.. enkelte bor jo på babyverden og engasjerer seg virkelig deretter og.. hehe ikke at d e noe gale asså:):) men kommer vel litt mer inn her når kvalmen har gidd seg.. vært sengeliggende i 4 uker noooo..grrrr e forresten ni uker på vei

Blir ganske fort hekta ja!! Jeg er innom hver dag.. både her oh på Født i september! mange kjekke folk[:D]

ORIGINAL: Line Lavendel

Er på babyverden hver dag jeg, og klare nesten ikke å vente til babyen forandrer seg på min side=) Hver Onsdag blir det et annet bilde på skjermen.. Kjempe kjekt

Noen som vet om de som ikke har hatt SA får UL tidligere? Jeg klarer ikke å vente til å se barne mitt

Du kan jo dra på UL når du måtte ønske om du betaler for det da[:D] Ellers tror jeg ikke det er s lett å få gratis om det ikke skulle være noen komplikasjoner... ikke vet jeg, men tror ikke det[:)]

Vet du hva det koster eller? noen som vet? Hvor langt på vei må du være før di slutter å tar UL vaginalt? Når begynner di å ser gjennom mangen lixom?

Den billgste her på gjøvik koster hvertfall 600,- Vet ikke hvor mye det er hos deg da men.... Litt usikker på når de kan se utenpå jeg, men noe rundt 12 uker? Noen andre som vet?

Back
Topp