NEI NÅ...

jente05

Forelsket i forumet
Må jeg få meg en hobby, hihi[:)]

Bekkenplagene gjør det umulig for meg å gå på jobb hver dag, er aktiv sykemeldt og prøver å gå annenhver dag.
Derfor blir det en del "dødtid" her hjemme. Er jo tidlig oppe, og når jeg har dusjet, ryddet leiligheten, satt på klær og spist frokost, ja da er klokka MAX 11. Så derfor kan jeg trygt si at jeg har en del tid igjen av dagen til lillemor og mannen min kommer hjem fra bhg og jobb:)

Har kun vært sykmeldt en uke, men er rastløs allerede, fått nok av surfing og tv-titting, hehe[:)]

SÅ derfor, jeg må gå i anskaffelse av en hobby. Mon tro om jeg skal gå ut og kjøpe meg litt forskjellig stoff og prøve meg på å sy noe fornuftig. Puter må da være enkelt. Ulike rosa puter til barnerommet til lillemor, det hadde hun nok likt[:)] Med bokstavene hennes på? (Du verden så akutt kreativ jeg ble, hehe)
Får gå til svigermor og låne symaskin. Kanskje mine 10 problematiske tommeltotter har blitt kurert i løpet av åra. Kanskje jeg faktisk kan klare å LAGE noe for en gangs skyld. Da hadde jeg blitt stolt, hehe, og tror mannen kommer til å få SJOKK (et veldig lykkelig et) når jeg nevner denne planen for han, hehe[:)]

Hva gjør dere for å få dagene til å gå? Noen meg en smittsom hobbyidè?

Det høres ut som du har en god plan[:D] eg er ikkje sjukemeldt så sliter ikkje med å få tia til å gå..

Jeg sliter litt med å få tida til å gå, men det er mest fordi jeg ikke orker å gjøre så mye hver dag. Det jeg pleier å gjøre er å strikke til bebin, lese, se på forskjellig på nett-tv/surfe på nettet, lage kort av og til, vaske litt når jeg orker, forberede middag når jeg orker, gå en sjelden gang på cafe med venninner, gå til fysio, og nå er det nye prosjektet å brodere bunadsskjorte til samboern...det kommer til å ta litt tid tror jeg.
Ellers har jeg tenkt at jeg skal prøve å gjøre klart her til bebin kommer, men det er ikke så lett siden vi har en liten leilighet og skal flytte i juli. Ja, også prøver jeg å synge litt for bebin da, det skal jo være så lurt, men det føles fortsatt litt rart [:)]
Kjeder meg en del, det må jeg innrømme, men det er ikke lenge igjen nå!

Back
Topp