BlåBobler Forumet er livet 29 Mar 2007 #1 Ble det kjedelig her..... Brukere som ser på dette forum: BlåBobler [&:] Hmm.... Til og med snuppa mi stakk..... [&o]
Ble det kjedelig her..... Brukere som ser på dette forum: BlåBobler [&:] Hmm.... Til og med snuppa mi stakk..... [&o]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #3 Hadde ett lite uhell her bare, så måtte fram med støvsuger`n! Linnea velta ei plante så det ble en del jord her kan man si [>:]
Hadde ett lite uhell her bare, så måtte fram med støvsuger`n! Linnea velta ei plante så det ble en del jord her kan man si [>:]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #4 Se der ja!! Både bilde og ticker??? Må være datageni du [:D][:D]
BlåBobler Forumet er livet 29 Mar 2007 #7 Geni ja??? [:D] Sååå flink vettu'!!!! Nå må jeg gå å rydde litt i huset her. Ser ikke ut!! Gubben er ferdig med kjøkkengulvet om et par strakser!! Gleder meg!!!!!!!!!!!!!! Også venter jeg på en som skal komme å kjøpe bilen min!! [:D] [:D] 10.000kr på meg [:D] (Eller 5 på meg og 5 på kemnern blir det vel) [:@]
Geni ja??? [:D] Sååå flink vettu'!!!! Nå må jeg gå å rydde litt i huset her. Ser ikke ut!! Gubben er ferdig med kjøkkengulvet om et par strakser!! Gleder meg!!!!!!!!!!!!!! Også venter jeg på en som skal komme å kjøpe bilen min!! [:D] [:D] 10.000kr på meg [:D] (Eller 5 på meg og 5 på kemnern blir det vel) [:@]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #8 Bra bilen blir borte da!! En bekymring mindre [:)] Og kjempebra at gulvet snart er ferdig!! Flinke har dere vært!!!
Bra bilen blir borte da!! En bekymring mindre [:)] Og kjempebra at gulvet snart er ferdig!! Flinke har dere vært!!!
LilleLavendel Forumet er livet 29 Mar 2007 #9 åå! FINE sko!!![:)][:)][:)][:)][:)] får også lyst til å shoppe sko merker jeg! hvilket merke er det?
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #10 De heter Leonora!! Aldri hørt om før [&:] Kostet bare 300, så det var jo billig billig [:D]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #11 De er kjøpt i en skobutikk vi har her.. Tror ikke det er noe Eurosko eller noe sånt.. Bare en skobutikk som ikke er med i noen kjede [:D]
De er kjøpt i en skobutikk vi har her.. Tror ikke det er noe Eurosko eller noe sånt.. Bare en skobutikk som ikke er med i noen kjede [:D]
BlåBobler Forumet er livet 29 Mar 2007 #14 ORIGINAL: fruluna Takk..hihi! Visste du at Jonas har navnedag i dag?? Nei?? Det visste jeg ikke! Så morro [:D] Da skal jeg stikke ned i kjeller'n å gratulere han med dagen med en gang [:D]
ORIGINAL: fruluna Takk..hihi! Visste du at Jonas har navnedag i dag?? Nei?? Det visste jeg ikke! Så morro [:D] Da skal jeg stikke ned i kjeller'n å gratulere han med dagen med en gang [:D]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #15 Ja det må du gjøre!! Også må du hilse og si fra meg at han er en veldig kjekk gutt [:)]
BlåBobler Forumet er livet 29 Mar 2007 #16 ORIGINAL: fruluna Ja det må du gjøre!! Også må du hilse og si fra meg at han er en veldig kjekk gutt [:)] Og nå ble han sprut rød i ansiktet!!
ORIGINAL: fruluna Ja det må du gjøre!! Også må du hilse og si fra meg at han er en veldig kjekk gutt [:)] Og nå ble han sprut rød i ansiktet!!
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #18 Ja typisk det.... Var på Eurosko i dag også, men der hadde de nå ingenting!!! [:'(]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #19 Nei det er i 36 [8|] Hihi de er faktisk i 39 ja.. Bruker vanligvis 38, men de gravidbeina mine har est ut gitt [:'(]
Nei det er i 36 [8|] Hihi de er faktisk i 39 ja.. Bruker vanligvis 38, men de gravidbeina mine har est ut gitt [:'(]