Nei NÅ!!!

Frøgen*

Glad i forumet
Var det dødt her inne...!! Sikkert midt i leggetiden til småttisene men...

Er det noe nytt og spennende som skjer i livene deres jenter?
Jeg har valgt tapet og farge til stua i dag, veldig moro med interiør-utvelgelse[:)]

Sitter og blar i peisovn-kataloger og gleder meg til lune kvelder med fyr i peisen[:)]

Herlig med en leilighet som blir total-oppusset!![:D]

Duuu, så etter deg på FB!!!

duu, har du kanskje lyst på besøk av meg og dicte første helgen i mars, altså 4-6 ?

Og som svar på dette inlegget ditt [8D]

Skjer ikke noe spennende, annet enn at jeg er 14 uker allerede på torsdag. 1 mnd til ord UL OG tiden FLYYYYR!!!!!

Jeg har vært på ridetime i dag og jeg kommer til å være så stiv i beina!! Skikkelig trening, og utrolig gøy! [:D] Gleder meg til eg blir enda flinkere[:)]
Utenom det så skjer det lite [:)] Seb elsker den lille støvsugeren vår! Bort å trykker på det, og så blir han redd og skynter seg vekk igjen! Og slik holder han på.. Haha. Utrolig morsomt å se på![:D]

Hallo hallo[:D]

gøy med innredning og oppussing da, så lykke til med det[:D]

Her sitter vi med bryllupskatalog og snakker om bryllupet som nærmer seg stygt!!
Må snart ut og kjøpe papp så innbydelsene snart kan sendes ut!!
Mye å tenke på!!

Også har jeg fri i morgen!!! Deilig!!
Jeg og småen skal være hjemme og pleie denne hersens forkjølelsen som har rammet oss begge, men selvfølgelig ikke mannen[8D] Stålhelse på den mannen[:D]

mini har lagt seg og jeg venter på mannen min som kommer hjem fra jobb straks og skal være hjemme i 14 dager[:D]

skal servere : kreps,krabbe & scampi med ruccola[:)] med noe godt å drikke [;)] gleeeede[:)][:)][:)]

Du vet jo stort sett ståa her i hus[8D]
Mene.. nå er hvertfall kidden i seng - har allerede vært oppe 2 (!!!) ganger med sutten siden 19.20[&o]

Har fått trøkka litt daimsjokolade i trynet, for jeg kjesker noe helt syyykt for tida[:)]
Og gubben er ute og brøyter[;)]

Nå er det tv kveld[:D]

Benedicteogspira - hvis du kommer, så vil vi gjerne treffe dere[:D]
Og hvis ikke det passer for Frøgen*, så har vi ledige plasser vi også[:)]

ja flate så stille.
-mannen har øyebetennelse, flaks at vi har byttet lege så vi kan gå til legen istedet for å kjøre i 30 min.
-Kenneth trives endelig skikkelig i bhg, fått troen på seg selv, og funnet roen. DEILIG!
-jeg har såvidt begynt å øvelseskjøre, *hold dere unna veien* men det går egentlig overraskende bra siden det faktisk er 1,5 år siden sist jeg kjørte bil [8D]

ellers er nå alt som vanlig igrunn [:)]

ORIGINAL: Sooola*

Mene.. nå er hvertfall kidden i seng - har allerede vært oppe 2 (!!!) ganger med sutten siden 19.20[&o]

Har fått trøkka litt daimsjokolade i trynet, for jeg kjesker noe helt syyykt for tida[:)]

Det passet ikke for frøgen* så vil du ha besøk kommer jeg gjerne nedover :)

Jeg kan ikke tenke meg noe vi skal hvertfall[:)]
Er det noe spesielt du skal her nede, eller har du bare lyst å skifte luft i lungene litt?[8D]

Neh... Her skjer det ikke så mye i grunn. eneste fridagen min denne uka (utenom helgen) i dag, så har gått en god tur med Dennis med svigerinna mi. Som forsåvidt slapp løs Dennis i byen! Værsågod å løp etter sa jeg da... [8D]
Ellers har jeg støvsuget med hjelp av min kjære sønn, tørket støv og vasket klær. Og vært med sambo, eldste datteren hans og barnebarnet på visning på leilighet. [:)]

Her har vi vært slitne etter bhg og jobb i dag, så vi har hatt en rolig kveld. Har vært en tur hos svigermor, og ellers bare slappet av på sofaen til OTH! nå er det senga, for å lade opp til ny arbeidsdagi morra!

ORIGINAL: BenedicteOgSpira

ORIGINAL: Sooola*

Det passet ikke for frøgen* så vil du ha besøk kommer jeg gjerne nedover :)

Det er fordi shærst'n min flytter inn til meg noen dager før, og da blir det så hektisk.... [:(] (så folk ikke skulle tro jeg er kjip på besøket..)

Back
Topp