Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir litt frustrert over denne lista her på BV. I overskriften så står det at man trygt kan spise sushi, men i lista så skal man ikke spise rå eller dårlig varmebehandlet fisk???? Jeg trudde da rå fisk var en av ingrediensene i sushi??? eller er det noe jeg har misforstått![]()
Mye har skjedd de senere årene. Tidligere var rå fisk og sushi fy-fy. Så lenge det er et ok sushikjøkken går det fint, og salmalaks går også bra. Men jeg ville spist det når det er helt nyåpnet og ferskt for å være på den sikre siden![]()
så det skal nok ikke bli et stort savn her uansett, men er jo mange som elsker det, som kan bli lettere frustrert av dette Har hørt at sushi må ha vært frosne før bruk. Derfor er det trygt å spise sushi i Norge. Men dette er en norsk regel. Så i utlandet må man være forsiktig. Man kan spise all fisk i Norge utenom tunfisken. Den skal man ikke spise rå uansett om den har vært frossen eller ikke
Holder meg til kyllingmaki jeg. Den er trygg
Ja den er steikt/frityrstekt. De fleste sushi stedene jeg har vært hos har det i en eller anna form veldig godt. Absolutt å anbefalle