Nei-mat

Mary Evelyn

Glad i forumet
Ser tendenser til at lillebror har litt ømfintlig mage når det kommer til morsmelka han også, og kan idag føre bearnaisesausen til Toro opp på lista over nei-mat. Regner med det kommer av løk og/eller sitronsyra.
Fra tidligere har jeg notert meg Grandiosa og gilde grillpølser.

Det sprøe er at appelsinjuice, kaffe, sjokolade og kullsyrevann går fint:-) Sånn var det sist også. Jaja, så lenge sukkervann hjelper når det står på..:-)

Her er det bare cola/brus som står på den lista foreløpig... Så får vi se om den utvides etterhvert...

Skulle ønske alt usunt i hele verden sto på mi liste.. Jeg er så svak!!! Men foreløpig har hun ikke reagert på noe..

Lurer på ka lisje nurket reagerer på... Uro og sutring frå elleve til to på natta kvar kveld...

Jeg finner ikke ut hva det er min reagerer på. Vet at erter står på lista, men ellers ser jeg ingen sammenheng... Er heldigvis ikke ofte han har vondt.

Har ikke turt å prøve meg på alt storebror reagerte på enda: druer, kål, grønn salat, løk, paprika, plommer, sesamfrø(!!), chili/sterkt krydder, sitron, rå gulrøtter, erter, jordbær, mais, eddik(dressinger)... Har litt for mye melk nå, og gutten sliter nok med mageproblemer av den grunn. Siden sugebehovet øker ved magevondt vil jeg ikke utsette han for mer. Da får jeg vel aldri ned produksjonen..
Skulle gjerne delt med deg MtD!!

Back
Topp