Men de innleggene du har lagt ut er jo ikke du som forteller "din mening", du legger jo ut greier om at det skal være trygt, akkurat som vi andre prøver å opplyse hvorfor vi ville vært forsiktig og at det ikke nødvendigvis er slik at det er trygt selv om en lege eller jordmor har sagt det, eller produsentene. Jeg må virkelig si jeg hater når folk drar fram det ordet, for det får det til å høres ut som det er noe galt i å bare følge anbefalinger. Som mor og gravid er jeg veldig avslappet, jeg utsetter ikke meg selv eller fosteret for ting som ikke er anbefalt, og at folk skal kalle det for hysteri og komme med "alt med måte", det blir faktisk ganske provoserende.
Grunnen til at vi sier noe er jo fordi vi ikke vil at folk skal tro det er trygt når det ikke nødvendigvis er det. Hvis andre kan rope hysteri, så kan jeg si at jeg syns faktisk det er veldig egoistisk å spise slikt når man vet at det potensielt kan skade, og det virker som om noen bare leter etter den minste unnskyldning til å slippe å gjøre noen tiltak eller endringer i sine vaner.