Nei!! blødning

mummitrollet

Andre møte med forumet
[:@][:@][:o][:o][:(][:(]huff er litt redd og lei meg nå. Har spottet litt tidligere men da brunt og rosatilblandet utflod. Har vært på UL som viser at hjertet slo for en uke siden. Nå blødde jeg i morres og denne gangen friskt blod som tømte seg. men så ikke mer i løpet av dagen. Noen som har opplevd det samme som det har gått fint med? Vil så gjerne at dette skal gå bra! Er 9+0 idag

Vil bare ønske dere masse lykke til bege to.
Håper det blir positivt svar på UL trinemor79!!!
Og mummitrollet ring legen din og få en UL,ikke nødvendig å gå å lure på hva som skjer.

Helt enig med Mayb31, ring legen å få UL. Ingen vits at du skal gå å gruble!!!! Lykke til[:D]

helt engi med mayb31! Ring legen å få en ul...davet du ihverfall....Lykke til håper det ikke er noe galt.

Jeg har opplevd det... mange ganger og faktisk, senest i dag etter at jeg tok meg et bad. I mitt tilfelle er det sensitiv livmorshals som er årsaken, så jeg får veldig lett sånne småblødninger, og særlig om jeg presser på litt i dosituasjonen. Utrolig slitsomt på psyken å ha det sånn for jeg merker at det påvirker meg og gjør meg engstelig. Men kan jo ikke fly ned legen min og ta UL hele tiden heller... Var der for 2 uker siden og alt var bare bra da så jeg får bare være tålmodig fram til neste time den 26 juni. Så jeg får vel bare høre på legen og tenke at mange opplever disse spottingene. Noen som blir med på å spleise på et UL apparat???? [:D] 

huff, vil bare ønske dere begge lykke til! :)

korleis går det????[8|]

Uff dette var triste nyheter. Har du vært til ul?

Det kom ikke noe mer i går, idag er det bare rosa utflod igjen. Skal til UL om en uke så det er nok bare å krysse fingre til da....har allerede vært til UL 3 ganger og kan ikke fortsette slik hver uke...men utrolig slitsomt, klarer liksom ikke å juble helt enda. Gyn mente at det går bra i 95% dersom UL viser et bankende hjerte. La meg være i den den gruppen!!!!

Back
Topp