nei å nei

jente80

Forelsket i forumet
[:(][:(] jeg er på rugedag 11 i dag og testet negativt.
Tårene har silet ned i hele dag, er det over for meg nå?????
Det føles som om mensen kommer hvert øyeblikk!

Nei så kjedelig...[&o]  Men det er jo nokon som produserer hcg seint då og så lenge ikkje tr er kommet så er det vel håp.

Sende deg ein trøsteklem[:)]

Krysser alt for at du testet for tidlig, dette går nok bar. Hold humøret oppe og vær positiv.

Eg krysser absolutt alt eg har for deg,håper virkelig at du har testet fortidlig.

stor klem til deg

ORIGINAL: VilSåGjerne

Eg krysser absolutt alt eg har for deg,håper virkelig at du har testet fortidlig.

stor klem til deg

Dette var leit da, rugedag 11 det betyrdag 13 i lutealfasen det - kan være et ørlite håp at du bare testet fortidlig vennen, håper det og krysser fingrene for deg.

stor klem til deg

det var synd men håpe det var fior tidlig. du får ta en test den dagen du skal, håpe den viser noe annet da

stor klem til deg
sign. Klem

ORIGINAL: Solvilha2

Krysser alt for at du testet for tidlig, dette går nok bar. Hold humøret oppe og vær positiv.

ORIGINAL: hegemw

det var synd men håpe det var fior tidlig. du får ta en test den dagen du skal, håpe den viser noe annet da

Sign

Takk for alle varme tanker,det går bedre nå.Sørget ferdig i går jeg.
Men tror det er over for denne gang og,mensen begynte og komme i dag tidlig så[:(]
Men må ta blodprøven i morgen alikevel.

Takk elinr.
Slik var det ved de to andre forsøkene og,mensen kom dagen før jeg skulle ta blodprøven.
Det er egentlig en veldig stor påkjenning på kroppen dette,hadde ikke øsnket om barn vært så høyt så hadde jeg gitt meg nå.
Men klarer det ikke heller!!!
Så nå blir det privat.

Holder nok ut et par runder til,men da vet jeg ikke om jeg orker så mye mer.En skal liksom ha et liv utenom dette også..........

Du må iallefall ha masse lykke til[:)]

Huff, det var leit å lese jente80.
Vet akkurat åssen du har det nå. [:(]
Lykke til privat. Håper spiren sitter snart.

Vi skal også gå privat, hvis det ikke går neste gang.

STOR klem.

Takk bobbo..
Det hjelper faktisk å være inne på forum og prate med andre om det.Vi har holdt det hemmelig for alle uten våre foreldre.
Her inne kan en si åssen en har det og la tårene trille mens en får sympati og et dytt til og komme videre[:)]
Er det noen som har hørt om nordica klinikken i Danmark?

ORIGINAL: smygel 78

Jeg ønsker dere masse masse lykke til videre.

og krysser fingrene for at dere får det til neste gang jente80

Klem fra meg

ORIGINAL: snuppis30

Veldig trist å lese at tanta kom  Det er bra at dere ikke gir opp [:)]

Dette var skikkelig trist da, håper at det funker nestegang, dette er litt av et kjør man blir så sliten vennen, men det er fint å høre at dere orker en runde til. Krysser fingrene så my for deg fremover og håper at dette ordner seg for dere.

Back
Topp