Nei å huff..

Gudrun4

Betatt av forumet
Nå har hun knekt koden: åpne dvd cover..
Så nå er det å passes på så ikke alle filmene våre blir ødelagt. Akkurat DET syns jeg hun kunne ventet litt med. Eller så får jeg vel rydde bort alle filmene så hun ikke får tak i dem.

Fler som åpner ting å tang her? Rart sånne ting skal være så spennende:P

Så absolutt! [:D] Åpner skuffene i tv-reolen og drar ut dvd'ene. Hun er også fæl til å trykke på knappene på forsterker og dvd-spiller. I dag satt hun på Timmy Tid på film og ble i ekstase når det kom på skjermen, så da blir det vel enda mer moro å gjøre det igjen og igjen [:D][8D]

Å jadda... en grunn til at alt av cd'er og filmer og alt er pakket godt vekk og ute av rekkevidde for små fingre. [8D]

Her åpner han sånne hudkrem-tuber også... Han har en del tørr hud så vi smører han ganske ofte og da ligger det jo en del kremer og forskjellig rundt omkring her. Svigermor sa at da hennes barn var små så fikk hun høre av hudlege at det gjorde ingenting om barnet spiste litt av hudkremen og sånt mens man smurte på de... Det var heeeelt ufarlig og det var trygt å gi dem tuben å leke med. Joda... så jeg lot lillegutt få ha den store tuben med Decubal her en kveld jeg skulle smøre beina hans. Hørte at han smattet og tenkte ikke mer over saken før jeg skulle ta litt mer krem på fingrene. Måtte sloss med gutten for å få tuben ut av munnen og han var helt hvit inni hele munnen av krem! Han slurpet desperat i seg mer og mer krem da han forsto at jeg kom til å ta fra han tuben. Hehe... Såeh... tror ikke han får ha den tuben å leke med mer gitt. Han hadde klart å tømme halve tuben inn i gapet sitt jo... [&:] Greit nok at det ikke er farlig å spise den altså... men kan umulig være bra å spise så mye av den heller. [8D]

Sjampoflasker må settes på en hylle høyt oppe for ellers blir det tømt utover... hører bare et klikk i det han har klart å rive opp lokket med tennene... så hører vi *djyyyyyyt* i det sjampoen blir tømt ut. [8D] Så vi har en liten røver i hus ja. [:D]

Back
Topp