Neiånei..

^Milla^

Gift med forumet
Må flir litt av mæ no altså, e sikker på at æ måtte fått en real hormon-boost isted her.. Følt mæ litt trist å irritert i 12 tida, så begynt å grin så tåran skvatt.. tåran trilla å trilla, så va gubben ferdig me frokosten, det vist sæ da at kroppen min ikke villa ha mat, å da begynt æ å grin enda mer.. d skull lixom ingen ende ta, alt va forferdelig grusomt åpenbart..[8D]

Å helt plutseli, va det stopp..

Hormona e spesielle greier ass..Går MINST ÅR mellom at æ felle tåra, å da ska d virkelig vær alvorlige greier.. Så va fryktelig merkelig for mæ[;)]

Hormonene er litt på surr her også[:D]
I dag begynte jeg og stortute fordi jeg fikk litt kjeft for at jeg hadde lagt igjen kniven på benken
Kjærsten min fikk nok i tilegg høre han kunne reise en viss plas...
Men sånn er det nå en gang. Utrolig hvor mye en klem hjelper[;)]

Ja kjærestn min bare: Ka du skrik for snuppa?
Æ bare: *snufs snufs*
Han: E d nå æ har gjort?
Æ: Nei
Han: E d hormona da?
Æ: Ja trur nok det
Han: Trur du det jælp me en stor kos da?
Æ: Jaa... *snufs snufs* (åsså skreik æ enda mer)

haha

Men d jalp faktisk litt da [:)]

Hehe [8D] vi e sikkert nå sjarmtroll alle sammen når vi sitt der å hulke [8D]

Helt enig! Og det føles enda verre siden jeg i tillegg har sluttet å røyke. Blir helt ustabil ;) Samboeren min trodde ikke at hormonene kom før på slutten.............................................. hehe

Ja me2 prøve å slutt å røyk allfall, va faktisk litt derfor æ begynt å skrik t å begynn me idag.. e fryktelig lei mæ for at æ ikke har klart det 100%, syns æ allerde e ei dårlig mor lixom..

Men ska klar det etterhvert, prøve å ikke døm mæ sjøl så hardt, har røyka i 11 år, så børr ikke forvent såå my av mæ.. men VIL så gjerne slutt!

Du kan trygt si t samboern din at hormonan e godt igang ja, å enda verre blir dem *Ohh joy* [8D]

Har røyket i 16 år selv (ja, det er flaut), og trodde aldri jeg skulle klare å slutte! Det som hjalp meg masse var at samboeren min sluttet sammen med meg. Men tenker på røyk mange ganger hver dag, er nesten litt trist for at jeg har "mistet" mitt trofaste følge gjennom så mange år, uansett hvor teit det høres ut... Nå skal det sies at jeg sneket meg til et par trekk når alt føltes helt for jævlig! Han har faktisk vært mye flinkere enn meg, ikke tatt et eneste trekk.

Men - så lenge man prøver sitt beste, og trapper ned så er det uansett en bra start!

Flink du e da[:D] Å mannen din oxo[:D] Hjelp på at den andre halvdelen slutt oxo ja, han t mæ klare det heller ikke heeelt, så kanskje derfor æ "hæng igjenn" litt å..
Røyke ikke så my, mellom 2-5, men syns jo det e aaaaltfor my.. Men lite iforhold til 20-25 som før..

Som du sir, sålæng man prøve å trappe ned så e det jo en bra start[:)]
Bare æ hadd klart å vært gla for det , istede for å hudfletta mæ sjøl for dem 2-5 æ ikke klare å slutt me.. *sukk*[8|]

Hjelper ikke å gå rundt med dårlig samvittighet i allefall... Så kan det jo være at det blir lettere når du virkelig kjenner at det er en baby som ligger inni der;)

Mannfolka skjønne ikke helt det der med hormona, og ikke minst at æ slutte å røyk!!
Når kvalmen gir sæ i 2 minutt, har æ lyst på røyk med en gang...huff, så frustrerende!!
Men, har selv vært røyker i snart 17år...huff å huff
Holdt opp i enkort periode da jeg gikk med førstefødte, men begynte ganske kjapt på igjen....
Vi får være røyleslutte-kompiser??[:D]

ORIGINAL: Agga

Mannfolka skjønne ikke helt det der med hormona, og ikke minst at æ slutte å røyk!!
Når kvalmen gir sæ i 2 minutt, har æ lyst på røyk med en gang...huff, så frustrerende!!
Men, har selv vært røyker i snart 17år...huff å huff
Holdt opp i enkort periode da jeg gikk med førstefødte, men begynte ganske kjapt på igjen....
Vi får være røyleslutte-kompiser??[:D]

P.S Slutta på mandag, kun røyka to røyk, og to trekk siden da...[:)]

Ja røyke-slutt kompisa kan vær flooott å ha![:D] Syns du e kjæmpeflink da, 2 røyk siden mandag e jo ingenting[:D]
Skull ønsk æ å va my kvalm, eller at røyk ikke smakt godt (den smakt nemmlig ille i begynnelsen av sv.skapet, før IKM)

Men no e det godt igjenn, å tenke nesten ikke på nå anna enn røyk.. trur det har my å gjør me at æ e såå bekymra for å mist.. har alltid brukt røyk for å ro ned nervan lixom..[8|]

Back
Topp