Neglerotbetennelse

babyklarnå

Elsker forumet
Pål har fått neglerotbetennelse stakkar, jeg har nok vært litt hard med klippingen av den ene tåneglen hans. Flere som har hatt det på sine små? Hva gjorde dere da? Fikk tips om å holde en klut med grønnsåpevann rundt tåen hans, og så skal vi til barnelagen i morgen på helsestasjonen i og med at det var puss under neglen hans.

Har ikke vært bort det her, men første jeg tenkte var grønnsåpevann[:)]

Har ennå ikke trengt å klippe tåneglene til Emma jeg. Og på hendene så bare river jeg.

Men man anbefaler jo å sette beina i grønnsåpebad på voksne. Så vil tro at det vil hjelpe på de små og.

ORIGINAL: linko

Har ennå ikke trengt å klippe tåneglene til Emma jeg. Og på hendene så bare river jeg.

Men man anbefaler jo å sette beina i grønnsåpebad på voksne. Så vil tro at det vil hjelpe på de små og.

Samme her.

Har jo fått tips om grønnsåpevann i en klut rundt tåen hans [:)] Var snakk om en salve vi evt kunne få om det ikke trakk seg tilbake til i morgen. Hele tåen hans er rød stakkar. Han hadde jo de sinnsykt lange neglene på stortærne, så de var jeg nødt til å klippe. Jeg klarer ikke å bite å rive negler hos han. Jeg klarer ikke bite mine egne negler en gang, er det verste jeg vet [:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Har jo fått tips om grønnsåpevann i en klut rundt tåen hans [:)] Var snakk om en salve vi evt kunne få om det ikke trakk seg tilbake til i morgen. Hele tåen hans er rød stakkar. Han hadde jo de sinnsykt lange neglene på stortærne, så de var jeg nødt til å klippe. Jeg klarer ikke å bite å rive negler hos han. Jeg klarer ikke bite mine egne negler en gang, er det verste jeg vet [:)]

Jeg biter ikke,river når neglene begynner å flise seg opp.
Får håpe det hjelper med grønnsåpevann i en klut. Det er ikke noe godt med neglrotbetennelse.

Nei tåen er ganske vond når jeg prøver å ta på den, så det er ikke vits å gjøre det, så om en stund skal jeg la han få en klut med grønnsåpevann på, så får vi se hvordan det utvikler seg. Dakar lille gutten min [:(]

Jeg vet ikke hvilken salve det er. Var hun på helsestasjonen som nevnte en salve, sa ikke hva den het. Regner med at legen i morgen kommer med noen gode råd ihvertfall. Om ikke, så kan jeg kjøpe den, og sette et plaster over tåen hans så den får trekke godt inn. Selve pusset sitter under neglen, så jeg vet jo ikke helt hvordan en salve vil fungere.

Aksel har hatt det på og av siden han ble født.
Huden vokser litt over tåa.
Har vært til lege og smører med fucidin hver kveld.

Nå er det bare en liten time til vi skal til legen, og Pål ligger og sover enda, så jeg må nok vekke han i dag [:)] Tåen ble behandlet med grønnsåpevann i går, så er litt spent på å se hvordan den ser ut i dag. Håper vi får en salve, slik at vi blir kvitt det rimelig fort.
Jeg klarer ikke å rive eller bite i negler, det er noe av det verste jeg vet, klarer det ikke på meg selv en gang. Er nødt til å klippe de.

Min kjære er en reser på å spise negler, og det er noe av det verste jeg kan sitte å høre på, mye verre enn isopor mot vindu syns jeg.

Back
Topp