Negler

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Noen andre som har merket forskjell på neglene sine enda? Mine har plutselig blitt superharde og sterke. Tror også at de vokser fortere enn før.

Kan nevne at jeg er usikker på om det er ett symptom på å være gravid, eller en bivirkning av vitaminene jeg tar om dagen (gravidpakka til lifelinecare), men ble nysgjerrig på om andre merka samme greia.

Tror negler og hår blir sterkere, tykkere når man er gravid :)

Har alltid slike steinharde negler som bare kan vokse og vokse, men nå har de igrunn begynt å knekke. Også sånn rett innmed fingertuppe [emoji37] autch[emoji90]

Har alltid slike steinharde negler som bare kan vokse og vokse, men nå har de igrunn begynt å knekke. Også sånn rett innmed fingertuppe [emoji37] autch[emoji90]
Du. Jeg er sniker. Men jeg vil anbefale deg å få sjekket stoffskiftet ditt, om dette dukket opp nå under graviditet. Noen kan få lavere stoffskifte under svangerskapet. Jeg har lavt stoffskifte, dette gjør at jeg ofte får sprø negler som sprekker, knekker og fliser seg.

Tror negler og hår blir sterkere, tykkere når man er gravid :)
Det med håret har jeg hørt før, men det kommer vel av at man har mindre håravfall under graviditet, så etterpå røyter man som bare pokker... får nyte det så lenge det varer da ;)

Du. Jeg er sniker. Men jeg vil anbefale deg å få sjekket stoffskiftet ditt, om dette dukket opp nå under graviditet. Noen kan få lavere stoffskifte under svangerskapet. Jeg har lavt stoffskifte, dette gjør at jeg ofte får sprø negler som sprekker, knekker og fliser seg.

Takk for tips[emoji4] skal faktisk å ta de standard gravidblodprøvene + stoffskifte på mandag. Hadde struma når jeg gikk gravid med største, men hadde ikke tenkt på at sprø negler var et symptom.

Takk for tips[emoji4] skal faktisk å ta de standard gravidblodprøvene + stoffskifte på mandag. Hadde struma når jeg gikk gravid med største, men hadde ikke tenkt på at sprø negler var et symptom.
Fornuftig :-) Da vet du litt hva det dreier seg om.

Back
Topp