Neglene på føttene til frøkna vår er ødelagt av for trange sko.. Kjenner at jeg har enormt dårlig samvittighet for at vi ikke har vært flinkere til å følge med på det Er de ødelagt for alltid eller kan de gro seg fine igjen? Hun er 2 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klipp det som kan klippes og så kan du legge et lag med vannbasert neglelakk over for å holde på "flisene" om du vil.Neglene på føttene til frøkna vår er ødelagt av for trange sko.. Kjenner at jeg har enormt dårlig samvittighet for at vi ikke har vært flinkere til å følge med på det Er de ødelagt for alltid eller kan de gro seg fine igjen? Hun er 2 år.
Takk for tips! Men de har bøyd seg innover også Hvor langt inn skal man klippe de egentlig?Klipp det som kan klippes og så kan du legge et lag med vannbasert neglelakk over for å holde på "flisene" om du vil.
De gror seg til igjen over sommeren tenker jeg Bare pass på at de får puste og gro store deler av dagene.
Som Kykkelykkeliky skriver, klipp slik at det er en liten hvit kant på hver negl der fremdelesTakk for tips! Men de har bøyd seg innover også Hvor langt inn skal man klippe de egentlig?
Neglene på føttene til frøkna vår er ødelagt av for trange sko.. Kjenner at jeg har enormt dårlig samvittighet for at vi ikke har vært flinkere til å følge med på det Er de ødelagt for alltid eller kan de gro seg fine igjen? Hun er 2 år.