neglelakk på 1åring?

lima87

Gift med forumet
så flere 1åringer med neglelakk... er det bare meg som reagerer på det?
det er jo ikke farlig akuratt... men... har dem noe glede av det?[&:]
tenker nå at 3-4-5 åringer sikkert synst det er gøy å stas, men 1åringer?????
hva tenker dere? og når er det ok??

Kan vel være farlig hvis de spiser på fingerene sine? Skjønner heller ikke vitsen, ser bare dumt ut[>:]

Hadde ikke vært noe jeg hadde putta på mine barn.. la nå små barn være små..

Det synes jeg er helt unødvendig.

ORIGINAL: EricaJenta

Hadde ikke vært noe jeg hadde putta på mine barn.. la nå små barn være små..

Helt enig[:)]

hehe, d er ikke mye jeg kan gjøre med jenta mi nå da jeg er sengeliggende.. men ja, en dag satt vi i senga og tok på oss neglelakk[:D] jeg bruker heller aldri neglelakk, men sambo rydda ut av kjøleskapet og lurte på om han skulle kaste en blå lakk..[8D] så da tok vi på oss d og d var stas ja[8D]  var jo slitt bort på et par dager da[:)]

jeg skjønner ikke hvordan man får på en 1 åring neglelakk [8D] Hvordan i all verden får man de til å sitte i ro lenge nok til å gjøre det?[8|]

Men nei, jeg skjønner ikke poenget med å gjøre det..

jenta m ier 2 år og elsker å pynte seg!
nå har hun lilla neglelakk på tærne sine og det kommenterer hun hver gang hun ser dem!

Jenta mi er snart to, og hun blir kjempehappy hvis hun får lov til å ha på seg neglelakk. Det samme med leppestift og øyenskygge osv osv osv.

ORIGINAL: Senator Malin

Nok en ting her inne jeg driter i...[:)]

jeg hadde ikke på 1 åringen min negelakk, men tanten hennes pleide å gjøre det når hun var på besøk der[:D] Litt sånn tante greie når hun var der. Nå som hun er nesten 4, spør hun om å få ha på seg. Hun bruker tommelen enda, så har seff ikke på den. men hun får ikke hver gang hun spør... [;)]

Jeg vil heller se møkk under negla på Linnea enn neglelakk[:)]

Men folk må gjøre hva de vil, jeg vil ikke.

Når jeg fikser neglene mine,så vil snuppa også ha pynt på sine...da får hun rosa blomster "klister" på neglene...så stolt[:D] Jeg hadde ikke lakka neglene hennes nå...men om hun vil det om en stund så gjør jeg gjerne det[:D]

ORIGINAL: enois

Jenta mi er snart to, og hun blir kjempehappy hvis hun får lov til å ha på seg neglelakk. Det samme med leppestift og øyenskygge osv osv osv.

sign!

Får aldri sminket meg ifred eller fikset håret.. Hun vil også ha og får ;)
Det er jo klart de vil det når de ser mamma gjør det[:)]

seriøst??? er det virkelig nå å lage en tråd om???? herregud. skaff dere en hobby, så kanskje dere ikke bryr dere så mye om hva folk har må ungene sine neste gang dere ser noe helt forstyrrende[8|][&:]

tror ikke minsta var mye mer enn 1,5 år første gangen, men det var bare fordi storesøster ville ha, og da ville minsta også... hehe...
storesøster her er helt utrolig pyntete, og elsker å ha på neglelakk.
men så lenge hun ikke er redd for å bli møkkete, syns jeg det ikke gjør så mye heller..

nå er jo hun blitt 5,5 år nå, hun fikk ikke da hun var 1 år, for da brydde hun seg ikke noe om det!

ps- da jeg var i tennårene, fikk vi besøk av ei som hadde neglelakk, miniskjørt og nettingstrømper på en baby på 3 mnd....
DET syns jeg er mye værre...

ORIGINAL: TinaCeline

Bedre enn øredobber vartfall..

Jupp tenkte det samme.

Alt man skal bry seg med.... [:)] Ser ikke problemet.
Alt er jo farlig uansett. Og ja, en 1åring har nok glede av det vil jeg tro[:)]

Leonora elsker å få på neglelakk, så det får hun hvis hun spør ja. Første gang hun ville ha var hun vel rundt ett og et halvt.

Back
Topp