Neglelakk og hårfarge

Junie

Glad i forumet
Bruker dere neglelakk når dere er gravide? Og farger dere håret?

Bruker neglelakk ja. Er bare forsiktig.
Håret farger jeg aldri uansett

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Ja takk begge deler :-)

Har ikke farga håret siden før jeg ble gravid, får se hvor ldnge jeg holder ut ;) men jeg lakker neglene ja.

JA!! Må jo få lov å pynte seg litt og føle seg fjong selv om magen vokser. Har gjort det med de to andre graviditenete også. Godt for selvfølelsen å stæsje seg litt, særlig på de dagene man føler seg på bånn ;)

Vet ikke om det er farlig. Hvertfall hårfarge er det delte meninger om. Skulle definitivt ordnet litt på håret selv... Tror jeg leste det var ok etter 1.trimester?

Negllakk er jeg usikker på, leste ett sted det ikke var bra, men savner å fjonge meg litt...

Blir helt overnervøs av alt man skal holde seg unna. Må være litt overdrevent?

Har ikke farget håret på flere år, men tror ikke jeg ville vært redd for å gjøre det nå. Hadde et veddemål med en venninne om hvem som klarte å la det være lengst, og ble positivt overrasket over fargen som dukket opp da det vokste ut (hadde ikke sett min egen farge på sikkert ti år).
Lakker nesten aldri negler, har ikke tålmodighet til det. ;)

Fargen er grei, men farger og striper for å dekke over de grå(huff!!!)-er ikke stilig!! Så vurderer en runde m striper. :eek:

Bruker ikke negelakk generelt og unngår å farge håret i svangerskapet for å være på den sikre siden

Vet ikke om det er farlig. Hvertfall hårfarge er det delte meninger om. Skulle definitivt ordnet litt på håret selv... Tror jeg leste det var ok etter 1.trimester?

Negllakk er jeg usikker på, leste ett sted det ikke var bra, men savner å fjonge meg litt...

Blir helt overnervøs av alt man skal holde seg unna. Må være litt overdrevent?

Harremin :-) pynt deg kos deg føl deg flott :-) ikke tenk på alt man ikke skal gjøre, hvordan tror du vi ble til ? Våre mødre brukte nok masse neglelakk å hårspary å annet man ikke visste om :-) det var til å me ikke et nei nei å røyke :-p mamma fikk sjokk når jeg fortalte om alt man liksom ikke kan spise nå... " utrolig at jeg har 3 friske barn " sa hu :)

12 Mars 2015 <3

Back
Topp