Neglelakk hjelp

Bare en av årsakene til at jeg aldri lakker neglene... Kjøpte lakk for noen år siden igjen, da det plutselig ble kult med blå lakk og sånt igjen. Oppdaget temmelig raskt at mine ellers sterke negler ble helt sprø og flisete etter at jeg hadde brukt lakk.

Men altså, min løsning på det med at de "aldri" tørker helt når jeg har flere lag, er å nøye meg med ett lag. :p
Når jeg ikke har brukt noe på en stund så skjer da dette, og folk tror jeg biter negler for med en gang det er noe synlig negl der så skjer dette og de er fortsatt super myke. Men skal man bytte neglelakk mye burde man ikke bruke neglelakk fjerner med aceton for det kan tære veldig på
e5ff5b7b5dbec9bf40f0826a956a6584.jpg

Når jeg ikke har brukt noe på en stund så skjer da dette, og folk tror jeg biter negler for med en gang det er noe synlig negl der så skjer dette og de er fortsatt super myke. Men skal man bytte neglelakk mye burde man ikke bruke neglelakk fjerner med aceton for det kan tære veldig på
e5ff5b7b5dbec9bf40f0826a956a6584.jpg

Jeg får mer sånn at de deler seg lagvis. :p er ikke så opptatt av neglene egentlig, bare hater at noe er ujevnt og henger seg fast i ting. Dermed driver jeg mest med klipping og avrunding av kanter. Har fått ganske sterke negler etter at jeg begynte å holde dem kortklipt (pga jobb en periode), så nå knekker de svært sjelden, blir mer til at de er så lange at jeg syns de er i veien, så klipper jeg dem av og begynner på nytt. :p

Jeg får mer sånn at de deler seg lagvis. [emoji14] er ikke så opptatt av neglene egentlig, bare hater at noe er ujevnt og henger seg fast i ting. Dermed driver jeg mest med klipping og avrunding av kanter. Har fått ganske sterke negler etter at jeg begynte å holde dem kortklipt (pga jobb en periode), så nå knekker de svært sjelden, blir mer til at de er så lange at jeg syns de er i veien, så klipper jeg dem av og begynner på nytt. :p
Høres godt ut med sterkere negler, skjedde ikke her dessverre og mens jeg er i permisjon og kan ta skikkelig vare på negler osv må jeg nyte tiden for med jobb på et apotek er det ikke helt passende der

Jeg ville ha lakket med gel-lakk (med uv-lys) [emoji4] Jeg klarer ikke å lakke med vanlig neglelakk lenger. Med gel-lakk tørker/herder lakken på 30 sekund under lampa, og varer i rundt 14 dager. Jeg elsker det [emoji2] fort gjort og supert resultat hver gang [emoji4]

Jeg ville ha lakket med gel-lakk (med uv-lys) [emoji4] Jeg klarer ikke å lakke med vanlig neglelakk lenger. Med gel-lakk tørker/herder lakken på 30 sekund under lampa, og varer i rundt 14 dager. Jeg elsker det [emoji2] fort gjort og supert resultat hver gang [emoji4]
Har du utstyr til det hjemme? Eventuelt hvor kjøpte du det? [emoji4]

Har du utstyr til det hjemme? Eventuelt hvor kjøpte du det? [emoji4]

Jeg kjøpte et startkit fra depend på Vita for mange år siden til 499,-. Akkurat dét kitet selges ikke i Norge mer, men de har flere merker [emoji4] Feks et merke som heter Sensationail. Ellers er det sikkert mye på ebay, men der er jeg ikke så dreven [emoji14]

Ser du har fått masse gode tips her Shadow[emoji2]
Jeg sverger til Essie gel lakk eller Nails Inc....får absolutt best resultat med de[emoji4]

Jeg var lenge trofast mot Essie, men nå liker de fra H&M best. Trenger bare ett strøk, fine farger og holder.

Men underlakk og overlakk fra Essie.

Back
Topp