Savner hobbyen min, men blir kvalm av tanken på å fikse neglene mine :-( noe dere har måttet legge på hylla enn så lenge pga svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har faktisk ikke en hobby!!! Uææ! Burde kanskje få meg en??
Jeg driver en del med nail art og sånt, så jeg har liksom sittet med dette hver dag. I dag ble jeg kvalm av og se på lakkene. Jaja. Håper det går over altså.Jeg liker å drive med neglelakk jeg også, men ellers enn det har jeg svært få hobbyer jeg driver med. Alt av håndverk ligger i esker i boden.
Jeg har ikke måttet gi meg med noen ting med andre ord. ;-)
Jeg hadde ingen hobbyer før jeg begynte med dette, så nei, du må ikke hehe
Jepp, og det er en fin hobby hva slags møbler lager du?Er koselig med hobby! Jeg lager jo litt møbler da så kanskje jeg kan kalle det en hobby?
Jeg lager konsollbord, sjenker, kasser (blomsterkasser) etc..Jepp, og det er en fin hobby hva slags møbler lager du?
Jeg håper også at det går over for deg! Det er jo så morsomt.Jeg driver en del med nail art og sånt, så jeg har liksom sittet med dette hver dag. I dag ble jeg kvalm av og se på lakkene. Jaja. Håper det går over altså.
Har du drevet med håndverk før?
Det er ikke dårlig liker kreative menneskerJeg lager konsollbord, sjenker, kasser (blomsterkasser) etc..
Har alltid likt det jeg også. Vi jentene lekte alltid Fredrikssons Fabrikk på skolen når vi hadde kunst & håndverk hehe Kan ikke strikke og hekle, men brodering ( vips så ble jeg 80 år) er gøy. Og så negler da. Jeg er begynnerfasen, så øver masseJeg håper også at det går over for deg! Det er jo så morsomt.
Jeg har drevet med håndverk i mange år, men jeg er ikke spesielt god på det. Men det er jo også veldig gøy.
Det er ikke dårlig liker kreative mennesker
Fredrikssons Fabrikk! Å, så søtt! :-DHar alltid likt det jeg også. Vi jentene lekte alltid Fredrikssons Fabrikk på skolen når vi hadde kunst & håndverk hehe Kan ikke strikke og hekle, men brodering ( vips så ble jeg 80 år) er gøy. Og så negler da. Jeg er begynnerfasen, så øver masse
Det er jeg enig i, men en fin hobby å ta med barna på etterhvert ogsåSist svangerskap ga jeg opp min hobby som var hest, solgte mine 3håpefulle de var for uforutsigbare til at jeg torte å holde på med de når jeg var gravid, og siden stallen var 2timer unna der jeg bodde syntes ikke jeg det ble forenelig med småbarnslivet, vil nok ta opp igjen hobbyen når mini i magen og hun jeg har fra før blir gammlere. Men dyr hobby å drive med så hus, barn og familie går først!
Syns liksom at lukten bare har blitt verre? Før satt jeg i dette hele tiden. Kanskje munnbind vil hjelpe, det må jeg prøve. Håper det er kvalmen som gjør det, for da gir det seg :-DJa det lukter ganske sterkt men jeg klarer heldigvis det fortsatt. Strekker armene lengst mulig og lakker
Som hobby har jeg alt som har med interiør å gjøre. Har to prosjekter satt på pause nå. Legge til tapeter, og male et lite bord. Men jeg får se når jeg kan.
Du har heldigvis noe å gjøre enda, selv om du ikke får drevet med dyrene. Hesteridning er en fin hobby og ta opp igjen når barnet er født, og så kan du etterhvert da han eller hun med på det jeg selv har ikke noe forhold til dyr, men jeg er veldig allergisk og tåler stort sett bare fisk. Ikke så mye kos i de, men kanskje de kan trenes oppFøler jeg har mistet mange av mine hobbyer det siste året, bare..
Har vært hesteeier og hatt hest i 17 år, men måtte avlive min kjære Rigel pga aldersrelaterte plager før sommeren. Forrige svangerskap var jeg aktiv og red fram til uke 36 (selvfølgelig ikke på samme nivå som i forkant av graviditeten, men.. ), men har ikke vært aktiv siden jeg mistet hesten min. Red litt sporadisk i sommer, men kjenner at det ikke føles rett å skulle bli kjent med og komme i gang med en helt ny hest (da som forrytter) nå som jeg er gravid igjen. Jeg hadde overhodet ikke noen betenkeligheter med å ri hesten min da jeg var gravid, og ville helt klart holdt på så lenge som mulig også denne runden hadde jeg hatt min kjære firbente her enda.
Jeg har spilt basket aktivt i mange, mange år, og spilte kamp fram til jeg var ca. 4 mnd på vei forrige runde, og var med på treninger til ca. 5-6 mnd på vei. Etter det begynte bekkenet å krangle, og jeg har ikke kommet i gang med basket enda, selv om det er 2 år siden Håvard ble født.. Prøvde et par runder ca. et halvt år etter fødselen, men ble da så dårlig at jeg måtte krype dagen etter for å komme meg ut på badet..
Bekkenet krangler enda, så det å starte opp igjen før man er ferdig å reprodusere seg, er ikke noe alternativ.
Ellers har jeg trent og jobbet mye med mine foreldres hund de siste 11.5 årene, men fine, herlige, gode riesenschnauzeren Jazz måtte dessverre avlives onsdag denne uken.. hjertet brister, og jeg har mistet to av mine faste holdepunkter gjennom mange, mange år bare det siste halve året..
Så nå er det verken basket, hund eller hest på meg..
Har tidligere hatt både chinchilla, marsvin, hest, hund og akvarium, men etter å ha møtt min kjære samboer som overhodet ikke har noe som helst forhold til dyr, så har jeg endt opp med å begrense meg..
Eneste dyrehobbyen jeg har nå er et 375-liters akvarium med malawiciklider.
Jeg syr også en del, og strikker innimellom. Syr kjoler, bukser, luer, pulsvanter, ja, det jeg måtte kommer over av inspirasjon. Er stort sett sesongsyer, dvs at jeg syr som en vind før jul, hehe, og ordner hjemmelagde julegaver til fjern og nær I år blir det pulsvanter, i fjor var det luer i morsomme bomullsjerseystoff til store og små
Har også kjøpt meg spinningsykkel... den står nå foreløpig der, men har som mål å komme i gang med både sykkel- og slyngetrening så fort som mulig for å holde bekkenet på plass
Har også veldig lyst at vi skal få oss katt fra dyrebeskyttelsen, og holder på å overtale "gubbis" til å gå med på akkurat det..
Sist svangerskap ga jeg opp min hobby som var hest, solgte mine 3håpefulle de var for uforutsigbare til at jeg torte å holde på med de når jeg var gravid, og siden stallen var 2timer unna der jeg bodde syntes ikke jeg det ble forenelig med småbarnslivet, vil nok ta opp igjen hobbyen når mini i magen og hun jeg har fra før blir gammlere. Men dyr hobby å drive med så hus, barn og familie går først!
Sist svangerskap ga jeg opp min hobby som var hest, solgte mine 3håpefulle de var for uforutsigbare til at jeg torte å holde på med de når jeg var gravid, og siden stallen var 2timer unna der jeg bodde syntes ikke jeg det ble forenelig med småbarnslivet, vil nok ta opp igjen hobbyen når mini i magen og hun jeg har fra før blir gammlere. Men dyr hobby å drive med så hus, barn og familie går først!