Neglebiting

Mammato

Termin 5. september 2015
Septemberlykke 2015
Jeg kom plutselig på noe jeg må spørre dere om! Jeg har så lenge jeg kan huske alltid bitt negler. Men så, etter jeg ble gravid, oppdaget jeg at neglene begynte å bli lengre. Skjønte da at jeg må ha sluttet med neglebitingen helt uten å tenke på det. Nå er jeg i uke 10 og måtte klippe neglene mine (for første gang!)! Det er så gøy å ha på neglelakk og ha pene hender! :)

Men nå lurer jeg på hva dere tror? Kan dette være hodet mitt som (uten at jeg vet det) prøver å passe på at jeg ikke får i meg så mye bakterier?

Merkelig er det i hvert fall :)

Jeg er neglebiter deluxe, men biter også mye mindre nå! Biter fortsatt litt, men stadig vekk er noen av neglene lenger enn de pleier å være. Kjemperart!

Får vel prøve å utnytte graviditeten til å prøve å slutte helt :)

Jeg pleier ikke å bite negler, men føler de er blitt finere allikevel :) mine pleier bare å brekke -.- men tror nok kroppen har noe å gjøre med det, ser på kosthold og alt, så ble det automatisk sunnere etter jeg ble gravid. Nesten ingenting snop eller brus, minimalt iforhold til før :)

Neglene mine blir veldig fine under svangerskapene, slutter å bite de i 9.mnd :p då er det påan igjen når ungen er ute :p

Så rart!!!!! :-D Trodde det bare var meg! Da er det en gravid-greie da jo ;)

Back
Topp